اقتصادی

روغن موتور ایرانی تائیدیه بنز را گرفت

روغن موتور ایرانی تائیدیه بنز را گرفت

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: ماه گذشته موفق شدیم برای محصولاتی در سطح جهانی بنام برند Maglob تأییدیه بنز آلمان را بگیریم. مجموعه تاییدیه.

به گزارش دنیای 77 ، محمد حسین رجقی امروز در یک نشست خبری گفت: تأیید خودروسازان این است که آنها علاوه بر فرمولاسیون ، مراحل ساخت و بسته بندی را نیز تأیید کنند. ویژگی ها: بنابراین ، روغن موتور Maglob خارج از هنجارهای جهانی EPI است و پدیده بزرگی را در صنعت روغن موتور کشور شناسایی کرده است.

وی گفت: “این محصول برای خودروهای درجه یک است که قبلا وارد می کردیم ، اما اکنون تمرکز اصلی ما کمک به تامین نیازهای واردات خودروهای با کیفیت بالا است که به حفظ عرضه کشور نیز کمک می کند.”

رزازکی در پاسخ به سوالی درباره فروش کشتی های این شرکت گفت: تنها دو تانکر از 8 نفتکش این شرکت باقی مانده بود که نگهداری آنها به دلیل فرسودگی این کشتی ها گران نبود و طبق قوانین بین المللی تنها یک مسیر برای هند قابل استفاده بود. . “؛ بنابراین بهترین راه فروش این کشتی ها بود که آخرین آنها اخیراً فروخته شد.

وی در مورد تاخیر دریافتی ها از وزارت نفت گفت: این دریافت ها در ابتدا 102 میلیون بود ، تا 110 میلیون دلار با اسناد شرکت. به دلیل اهمیت تحقیقات بیشتر ، ما موفق نبوده ایم و پرونده هنوز باز است و ما امیدوارم در آینده نزدیک شاهد دریافت این ادعا باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان رشد فروش این شرکت را 10 درصد و رشد پنج ماهه را 5 درصد عنوان کرد و گفت: این بالاترین رشد در بین شرکت نفتکاری است.

وی گفت: “ما در حال حاضر با مشکلات غذایی روبرو هستیم.”

رزاکی گفت: بر اساس آمار بورس کالا ، تعداد لابی های پالایشگاه های تهران و اصفهان یک میلیون و 130 هزار تن (حدود 0 درصد) کاهش یافته است که رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به دلایل کاهش تولید خوراک تصریح می کند: پالایشگاه اصفهان سه تعمیر اساسی اساسی داشت که باعث کاهش مصرف خوراک شد ، هنگامی که ما 30 هزار تن خوراک از این پالایشگاه دریافت کردیم ، اما با وجود مدیریت قابل اجرا ، ما لوبکات را از بندرعباس وارد کردیم ، اما غذا علیرغم کاهش استقبال ، ما توانستیم جهشی در تولید و فروش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هرگونه اختلال در تولید ما بازار را به چالش می کشد ، به قیمت خوراک اشاره کرد و گفت: اکنون قیمت خوراک به بالاترین حد خود یعنی 10 هزار و 500 تن رسیده است ، اما از طرف دیگر ، قیمت روغن پایه ثابت است. روند رو به کاهش است. “قیمت نفت کاهش نیافت.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: متوسط ​​قیمت خوراک نسبت به سال گذشته 50 تا 60 درصد افزایش یافته است.
رزازکی امیدوار است که پالایشگاه های آبادان و تبریز لابی های سنگینی را در تولید خود حفظ کنند ، زیرا کمبود این محصولات بر صنعت روانکاری از جمله حمل و نقل تأثیر می گذارد.

وی گفت که کشور لوبکات به دو میلیون تن در سال نیاز دارد که می تواند توسط پنج پالایشگاه این کشور تولید شود.
وی یادآور شد: روغن سپاهان ظرفیت دریافت روزانه 15 هزار و 500 تن روان کننده را دارد اما به دلیل کمیابی در حال حاضر 13 هزار و صد تن به دست می آوریم.

وی از تعویض روغن به عنوان حلقه مفقوده در زنجیره یاد کرد و افزود: مشکل بعدی کمبود روغن دیزل است که با توجه به راه حل ، تمام پایانه های بار و مسافر و محل فروش و جایگزینی روغن این محصولات را در اختیار ما قرار می دهیم. . ”

وی گفت: از نظر صادرات ، شاهد افزایش 2 درصدی حجم بوده ایم. ما هم وارد کشور می شویم.

رزاکی هزینه سرمایه گذاری در پروژه ها را حدود 6000 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: شش پروژه توسط شرکت های فناوری اطلاعات در حال اجرا است ، آخرین پروژه ما پایانه صادراتی تانک 35 هزار تنی است که امیدواریم تا بهمن ماه به بهره برداری برسد. اراده.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت یک میلیون تن از دیگر دستورکارهای دستور کار است اما البته برای تامین ظرفیت خوراک 15 هزار و 500 بشکه با موانعی روبرو هستیم که اگر این مشکل وجود نداشت دو هزار تن به نفت اضافه می شد. محصولات شرکت هر روز. ”

به گفته وی ، برنامه ما این است که مقادیر زیادی را از پایانه صادراتی چابهار صادر کنیم تا سهم بازار خود را در کشورهای منطقه افزایش دهیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا