عمومی

رهایی ۲ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار در فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رهایی ۲ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار در فارس - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: در راستای کمپین «به عشق حسین» با همت مشترک ستاد حل اختلاف و داوری فارس و هیئت ویژه صلح و سازش استان انجام شد.آ) وی در پی اعلام رضایت به دو فقره در پرونده قصاص نفس گفت: متهمان با دهه محرم و به احترام امام حسین(ع) در راه اجرای حکم قصاص هستند. (آ)آنها توسط والدینشان بخشیده شدند.

وی گفت: با آشتی این دو پرونده انتقام جویانه، تعداد فوت والدین در استان فارس از ابتدای سال به 33 مورد رسیده است. شورای حل اختلاف مارودشت افزود: حضرت اباعبدالله الحسین (ع)آ) نه تنها الگوی کامل حماسه و جهاد و شهادت و استبداد است. بلکه باید از او درس بندگی و سخاوت و جوانمردی بیاموزیم. تهجدانس از قرآن درس می گرفت و به مردم احترام می گذاشت.

رئیس کل دادگستری فارس از تلاش معاونان، ناظران، قضات، اعضا و کارکنان در توسعه حل منازعه در استان تشکر کرد و خواستار مشارکت همه معاونان و روسای قوه قضائیه استان در ترویج فرهنگ صلح شد. اصلاح

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر لزوم ارتقای مهارت های صلح و سازش اعضای آموزش و توسعه حل اختلاف و داوری در استان فارس تصریح کرد: ارجاع پرونده باید با دقت لازم انجام شود و تنها مواردی که قابل مصالحه باشد به دادگاه ارجاع داده می شود. توسعه حل اختلاف

این ضابط قضایی خاطرنشان کرد: در توسعه فرهنگ حسنه حل و فصل اختلافات و اصلاح ماهیت با استفاده از کمیته های صلح مساجد، نهادهای داوری و سایر امکانات موجود. آلبین این هدف ضروری و ویژه دادگستری استان در سال جاری است.

دکمه بازگشت به بالا