عمومی

رسیدن به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رسیدن به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می‌شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با برخی از علمای اهل تسنن و شیعه که به مناسبت هفته یونک برگزار شد ، اظهار داشت: وحدت را ایجاد کنیم.

وی گفت: حوادث 100 سال گذشته مسلمانان را پراکنده کرده است و ما باید به ریشه های خود بازگردیم.

عبادی با اشاره به سوء استفاده دشمن از سوی جهل افراد تفرقه زده ، گفت: البته برخی از افراد دچار تفرقه از روی ناآگاهی نیستند ، بلکه عمداً باید این احمق ها شناسایی شوند و رنج ناشی از تفرقه از بین برود. اسلام.” “

وی با تأکید بر اینکه وحدت با اطاعت از قوانین از جمله قوانین طبیعت حاصل می شود ، گفت: در قوانین طبیعی عناصری از عدالت ، انصاف و عقلانیت وجود دارد که می تواند بر ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه تکیه کند. به

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیامبر اسلام (ص) در آخرین لحظات در حالت بیماری به مسجد آمد و گفت: مردم من ، من می روم.

عبادی افزود: با این شرح حال پیامبر (صلی الله علیه و آله) ، چگونه می شود که برخی از مسلمانان غافل از خدا ، ابزار دشمنان می شوند و به بهانه های مختلف مسلمانان را می کشند و برخی دیگر چشم بر می دارند.

او می گوید: “مستکبران جهان فقط زبان قدرت را می فهمند.”

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی می گوید: توطئه های دشمنان دیگر نحوه شستن دست و صورت نیست 1400 سالهاست که مسلمانان منتظرند دست و صورت خود را بشویند تا کافر نشوند ، اما جای هیچ گونه شک و تردیدی وجود ندارد.

عبادی یادآور شد: امروز می بینیم که خود مردم غرب از سیاست های کشورشان متنفرند و خواهان عدالت به زبان خودشان هستند که این کلمه اسلام است.

دکمه بازگشت به بالا