عمومی

دستگیری عناصر اصلی توزیع گل در شرق تهران

دستگیری عناصر اصلی توزیع گل در شرق تهران

به گزارش منابع دنیای 77،

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: چندی پیش پلیس آگاهی از فعالیت مشکوک دو خرده فروش مواد مخدر در شرق و شمال تهران مطلع شد و موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران این پایگاه در عملیات اطلاعاتی توانستند متهمان را در منطقه تهران بیابند. پلیس به خوابگاه متهمان اعزام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان هنگام تهیه و بسته بندی گل در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه دستگیر و 17 کیلوگرم و 190 گرم مواد روانگردان گل کشف شد.

سرهنگ حسنوند با هشدار شدید نسبت به روند مصرف مواد مخدر گل ها گفت: سوداگران از دانه های تراریخته این دارو استفاده می کنند و این دارو به دلیل تغییرات ژنتیکی مداوم در آن مخرب تر شده و در این صورت به مرحله ایجاد بازگشته است. آسیب شدید به سلول های مغزی.” غیر ممکن می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: سوداگران با دستکاری ژنتیکی در دانه های داروی گل میزان توهم زایی را چند برابر کرده اند که تاثیر بسیار مخربی بر سلول های مغز انسان دارد. از این رو به خانواده ها اکیدا هشدار می دهیم که در مورد اثرات و پیامدهای مخرب داروهای روانگردان و توهم زا با آنها صحبت کنند.

دکمه بازگشت به بالا