حوادث و رویداد

دستگیری سرمایه‌دار قلابی که ۳۸۰ میلیارد از تاجران کلاهبرداری کرده بود

دستگیری سرمایه‌دار قلابی که ۳۸۰ میلیارد از تاجران کلاهبرداری کرده بود

دنیای 77 / بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس 360 میلیارد ریال از تعدادی از تجار بوشهری که سرمایه دار و کارخانه دار بودند دستگیر کرده است.

سردار خلیل وازی گفت: آگاهی تحقیقی از این موضوع پس از شکایت بیشتر مردم در مورد کلاهبرداری چند میلیارد دلاری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله تیم ویژه ای از کارآگاهان باتجربه اداره کلاهبرداری و کلاهبرداری پلیس کارآگاه استان اقدامات کارآگاهی را انجام داده و فعالیت خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تحقیقات ویژه کارآگاهان میدانی و پلیس مشخص شد که یک مرد سرمایه دار ، صاحب کارخانه و شرکت روی جلد بوده و ذکر کرده است که خودروها ، مواد غذایی (به ویژه برنج) را به چندین بازرگان در استان تأمین و تحویل داده است. قادر بودن به. بوشهر ، فارس و تهران حدود 8060 میلیارد ریال به مبلغ 20 تا 50 میلیارد ریال انداخته اند و بدون انجام مسئولیت های خود در حال فرار به مکان های ناشناخته هستند.

سردار واجی با بیان اینکه متهم در بازار فعال بوده و در خرید و فروش کالا نخبه عمل می کند و این امر توجیه و فریب آنها را برای متقاضیان آسانتر می کند ، خاطرنشان کرد: آنها می خواستند کالاهایی را خریداری کنند که به طور مداوم در بازار کم و ارزش افزوده داشته باشند ، او را باور کرد و سرمایه خود را به این مرد داد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آقی با استفاده از تاکتیک های ویژه پلیس و نظارت اطلاعاتی ، مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و وی را هنگام حمله دستگیر کردند.

سردار خلیل واجی توصیه کرد: شهروندان ، به ویژه سرمایه گذاران ، قبل از هرگونه اقدام اقتصادی یا سرمایه گذاری ، انجام تحقیقات و تحقیقات لازم را از هر شخص یا شخص حقیقی یا حقوقی فراموش نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا