حوادث و رویداد

دستگیری اراذل و اوباش خشن و فروشنده سلاح سرد در پایتخت

دستگیری اراذل و اوباش خشن و فروشنده سلاح سرد در پایتخت

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به مهمترین پرونده های پلیس مقاومت در روزهای اخیر از جستجوی سارق کلاهک های موبایل، عامل تخریب خودرو در نازی آباد، فروشنده سلاح سرد و 30 نفر خبر داد. سرقت لوازم جانبی خودرو.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ جلیل موکوفای با اشاره به دستگیری سارق تلفن همراه در مسعودیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در محله مسعودیه تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت. از این مکان

وی ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت کلیک مشکی رنگ مشکوک شدند که در تعقیب عابران پیاده بود. همزمان با این حادثه ماموران این کلانتری متهم را زیر نظر گرفتند و در همین حین سارق قصد سرقت گوشی تلفن همراه این شهروند را داشت که با هوشیاری شهروند موفق به سرقت آن نشد. ماموران با مشاهده این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ پلیسی موتورسیکلت را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مقاومت تهران با اشاره به کشف دو گوشی تلفن همراه از متهم گفت: از متهم 25 ساله دو گوشی مسروقه کشف شد. وی همچنین در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کرد و 10 متهم را از میان قربانیان شناسایی کرد.

مکوفهی با اشاره به اینکه روند تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن مجرمیت احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

دستگیری اراذل و اوباشی که برای قدرت نمایی خودروها را تخریب می کردند

رئیس پلیس مقاومت پایتخت با اشاره به دستگیری عوامل تخریب چهار خودرو در محله نازی آباد پایتخت گفت: ماموران پلیس محلی پس از اعلام پرونده درگیری و ایجاد رعب و وحشت در محله نازی آباد. بلافاصله پلیس در محل حاضر شد و محل را مورد بازرسی قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران با رسیدن به محل با دو اراذل و اوباش بومی مواجه شدند که ضمن قدرت نمایی و درگیری با شهروندان در حال تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه جاده بودند. متهم با دیدن پلیس به مأموران حمله کرد و در نهایت هر دو متهم خلع سلاح و دستگیر شدند. متهمان 33 ساله به اتهام شرارت، خرابکاری و ایجاد رعب و وحشت محکوم شدند.

موکوهی افزود: در تحقیقات انجام شده چهار دستگاه خودرو در این ارتباط منهدم و صاحبان این خودروها شناسایی شدند. متهمان با سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دلال اسلحه در غرب تهران دستگیر شد

موکوفهی با اشاره به دستگیری یک دلال خونسرد اسلحه در پایتخت گفت: ماموران پلیس آزادی با جمع آوری اطلاعات و انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک دلال اسلحه در غرب تهران شدند. همچنین با شناسایی محل اختفای متهمان، اقدامات قانونی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در مخفیگاه وی متهم را در محل دستگیر کردند. در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه به همراه خشاب آن و یک قبضه سلاح سرد ( قمه ) کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

موفوهی با اشاره به سابقه کیفری متهم گفت: وی در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. همچنین کشف جزئیات پرونده و تکمیل آن همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف 30 فقره سرقت خودرو

موکوفهی با اشاره به کشف 10 فقره سرقت لوازم جانبی خودرو گفت: چندین فقره سرقت لوازم جانبی خودرو در محله خواجه تهران رخ داده است که به بررسی پرونده و دستگیری سارق یا سارقان منجر شده است. تیم عملیات کلانتری خواجه. به همین منظور ماموران گشت های هدفمند خود را افزایش دادند تا اینکه روز گذشته ماموران به مردی که در اطراف خودروهای پارک شده پرسه می زد مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری به صورت مبهم وی را مشاهده کردند و متوجه شدند متهم قصد دارد درب خودروی یکی از شهروندان را باز کند. با مشاهده این ماجرا بلافاصله پلیس وارد عمل شد و سارق را دستگیر کرد.

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ گفت: در بازرسی اولیه از خودروی متهم که در فاصله دور پارک شده بود، چندین فقره لوازم خودرو مسروقه از قبیل باتری، ضبط و نوار، تابلوهای ضبط و تعداد زیادی کلید و کلید کشف شد. به جرم خود و لوازم خودرو اعتراف کرد 30 فقره سرقت.

وی با اشاره به اعترافات بیشتر متهم گفت: سارق تاکنون به 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی مقصر احتمالی متهم و سایر مالباختگان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا