عمومی

دروغی به نام تیم حکومتی

دروغی به نام تیم حکومتی

بنابراین موفقیت بین المللی چه خواهد بود؟ یک نیمه نهایی و دو فینال آسیا در 4 سال. برای تیمی که گرانترین بازیکنش حتی 300 300000 نفر هم دریافت نمی کند ، اما هر بار به دندان رقبا می خورد. خوب است که برای مرگ طرفدار مهمانی خود باشیم ، اما ما منطق و خرد را به محراب خرافات کور نمی آوریم.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله ساکنان شهرستان وی نوشت: “به تعویق انداختن مسابقه با نساجی منجر به تجدید حیات مدعیان نابرابری شده و داستان به عنوان نمونه جدیدی از” دولت “سرخپوشان تلقی می شود. به توجیهات و توضیحات گوش دهید. با این حال ، به نظر می رسد فقدان مبنای منطقی چنین ادعایی بهانه ای برای ثمره آنها است.

ثبات؟ این یک شوخی است

بدون شک یکی از ویژگی های تیمی که از راهنماهای مفید استفاده می کند ، قوام و تداوم کادر فنی و اجرایی است. تایید کنید! برانکو چهار سال در پرسپولیس ماند اما خودش با 6 مدیر عامل مختلف کار کرد و سرانجام به دلیل عود و شدت بیماری مالی آنجا را ترک کرد. پس از وی ، 2 مربی دیگر روی کار آمدند و 3 مدیر عامل دیگر نیز طی این 2 مربی منتقل شدند. ما حتی در مورد پرسنل بازیکن نیز تغییرات زیادی مشاهده کرده ایم. لیست بازیکنانی که در این سالهای موفقیت آمیز ترک کرده اند ، رفته اند و برگشته اند یا هرگز برنگشته اند بسیار طولانی است. علیرضا بیرانبند و شجاع خلیل زاده و صادق محرمی و احمد نورالله و امید عالیشاه به رامین رضیان و سورش رفیع و مهدی طارمی و وحید امیری و مهدی ترابی و علی علیپور. تعداد بسیار بیشتری وجود دارد. اگر تمایل پنهانی به حمایت از پرسپولیس داشتند حداقل نیمی از این بازیکنان باید در ترکیب می بودند.

گنجینه؟ کمتر از سزاوار بودن

پرسپولیس داغ است و هواداران زیادی در پشت آن قرار دارند ، اما موانع قانونی مانع تحقق این توانایی ایجاد ثروت می شود. هیچ چیز عجیبی نیست فقط فرض کنید که حق پخش تلویزیونی ، مانند سایر مناطق جهان مانند ایران ، به دو قسمت تقسیم شده است: طرفداران و وضعیت. وضعیت آن روز پرسپولیس چگونه بود؟ اگرچه این بازی ها از طریق تلویزیون کابلی و اینترنتی به فروش می رسیدند ، اما تیم محبوب تر طبعاً درآمد بیشتری کسب کرد. اما پرسپولیس (مثل استقلال) فقط اینقدر پول دارد. دولت با افتخار می گوید که حق ارائه کمک حقوقی به مگپی را ندارد و علی رغم همه وعده ها ، انتقال واقعی وجود ندارد. در نتیجه ، تیمی به این بزرگی باید در صفحه 5 میلیون نفری برای پیروان بنجال جمع شوند تا به هزینه درآمد خود برسند. اگر پرسپولیس پول داشت حداقل می توانست خلیل زاده را شجاع نگه دارد. پیشنهاد چند میلیون دلاری رو به جلو رقبای آسیایی! اگر این تیم با صد در صد موفقیت هایش ثروتمند بود ، استنلی کیروش صفاهان با نیمکت نشینی امروز به حل بحران خط حمله پرسپولیس کمک می کرد.

اسناد؟ موفقیت بین المللی

حتی اگر فرض کنیم که قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران – حتی گاهی اوقات تنها به دلیل حمایت طرفین 14 امتیاز اختلاف وجود دارد ، موفقیت بین المللی چیست؟ یک نیمه نهایی و دو فینال آسیا در 4 سال. برای تیمی که گرانترین بازیکنش حتی 300 300000 نفر هم دریافت نمی کند ، اما هر بار به دندان رقبا می خورد. خوب است که برای مرگ طرفدار مهمانی خود باشیم ، اما ما منطق و خرد را به محراب خرافات کور نمی آوریم. تعلیق یک بازی عمومی در شرایط خاص و نفخ کرونا از نماینده ایران در آسیا تشکر نمی کند. خاک این کشور تشنه خوشبختی شدید است. قهرمانی در تخت جمشید فوتبال باشگاهی ایران را دهه ها بعد بالا می برد و در عین حال حداقل 5/5 میلیون تزریق به پرسپولیس انجام می شود. “این مبلغ کمی در مقیاس فوتبال نیست که به دلیل دادخواست 8 میلیون یورویی ویلموتس رسما ورشکسته شود و اعضای هیئت مدیره را با یک وانت به پارلمان برسانند!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا