ورزش

دربست؛ بدون توقف به سوی قطر!

منابع خبرگزاری اعلام کردند دنیای 77; تیم ملی فوتبال ایران در ششمین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 19:30 در شهر امان اردن به مصاف سوریه رفت و با گل های تست حاج صفی و قلی زاده با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

شاگردان اسکوچیچ با این برد 16 امتیازی شده اند و با توجه به شکست لبنان مقابل امارات می توانند در بازی بعدی مقابل عراق صعود خود را به جام جهانی تهران جشن بگیرند.

در دقیقه 8 ضربه سر عمر الصومه بین دو مدافع ایران درست جایی که عابدزاده بود به بیرون رفت. در دقیقه 10 ضربه ایستگاهی ایران توسط شجاع خلیل زاده مهار شد که مدافعان سوریه توپ را مهار کردند. در دقیقه 18 شوت شاگردان محمود معاس از گوشه محوطه جریمه به راحتی به عابدزاده برخورد کرد. در دقیقه 18 چکش احمد نوراللهی به داخل محوطه جریمه برگشت که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 24 شوت محکم امید نورافکن از فاصله 30 متری به سمت بازوی خالد الحاجی رفت و راهی به دروازه نیافت. گل: در دقیقه 33 سردار آزمون با فرار از عمق خط دفاعی سوریه و پاس زیبای وحید امیری با حرکت یکی پس از دیگری در دروازه حریف دروازه این تیم را آغاز کرد. در دقیقه 37 وحید امیری توپ را به محوطه جریمه سوریه فرستاد و با عمر الصومه که داور او را ندید درگیر شد و سپس با کمک داور ویدئویی صحنه را بررسی کرد و محل بازی را نشان داد. پنالتی . گل: در دقیقه 42 احسان حاج صفی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ملی سوریه را باز کرد. در دقیقه 43 محمود المواس از محوطه جریمه به تیرک دروازه تیم ملی ایران برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 62 ارسال سوری به سر سوما برخورد کرد و این موقعیت از کنار دروازه به بیرون رفت. حرکت فوق العاده امیری و پاس تست در دقیقه 63 موقعیت بسیار خوبی برای ایران ایجاد کرد که ضربه سردار از کنار دروازه به بیرون رفت. ایران 60 دقیقه پیش می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه زیبای نوراللهی دروازه بان سوریه به کرنر رفت. خالد عثمان در دقیقه 64 بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و توپ را به کرنر فرستاد. شاگردان اسکوسیک در ادامه سعی کردند بازی را کنترل کنند و در دقیقه 89 قلی زاده با یک حرکت فنی در محوطه جریمه دروازه را باز کرد و بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

در بازی قبلی مقابل لبنان دراگون اسکوسیچ به دلیل کارت قرمز غایب بود.

خاموش  در قطر متوقف نشوید!

خاموش  در قطر متوقف نشوید!

خاموش  در قطر متوقف نشوید!

خاموش  در قطر متوقف نشوید!

خاموش  در قطر متوقف نشوید!

بیشتر بخوانید: اعتماد به نفس بالای ملی پس از پیروزی مستمر

253 251

دکمه بازگشت به بالا