ورزش

درآمد پرسپولیس از لیگ قهرمانان پیش‌خور شد

درآمد پرسپولیس از لیگ قهرمانان پیش‌خور شد

ظفر سمیعی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زمان پیوستن به این باشگاه تصمیم گرفته در پست های مختلف مدیریتی آرام بماند و برخلاف مدیر عامل سابق سرخپوشان ، از مصاحبه پرهیز نکرده است. به همین منظور ، سامی ابراهیم شکوری را به عنوان معاون اجرایی خود به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب کرد.

شکوری همچنین از هر فرصتی برای اظهار نظر در مورد مسئله باشگاه استفاده می کرد. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نه تنها مشتاق پاسخگویی به رسانه های رسمی بود ، بلکه از وی و تیم مدیریتی پرسپولیس در فضای مجازی تمجید کرد.

شکوری که وظیفه بررسی سیاست باشگاه پرسپولیس را داشت ، ابهامی در مورد شفافیت مالی سرخپوشان ایجاد کرد و ظفر سمیعی را مجبور کرد با خبرنگاران بنشیند و درباره مشکلات مالی صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که کمتر از 9 ماه در این سمت بوده است ، بیشتر وقت خود را صرف پرداخت بدهی هایی کرده است که هیچ نقشی در سرپا نگه داشتن آنها ندارد. در روزهای اولیه کار ، او مجبور بود به دلیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش با بی معنی روبرو شود. در مواجهه با کوهی از مطالبات مالی اعضای حزب ، راهی جز تصاحب به موقع وجود نداشت. پرسپولیس علی رغم دریافت 110 میلیارد تومان از دلالان ، در پایان سال 1399 در سه مرحله وام دریافت كرد كه می تواند یك میلیارد میلیارد تومان طول بكشد.

در واقع چاره ای جز سامی و اعضای هیئت مدیره این باشگاه نبود. پولی که باید از درآمد نایب قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان 2020 پرداخت شود و همچنین صعود از مرحله گروهی فصل 2021.

سامی که شعار شفافیت مالی را سر می داد ، نه تنها در مورد بدهی سنگین یک شرکت ارتباطی اظهار نظر کرد ، بلکه شکوری به عنوان سخنگو نیز سکوت کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود ، بار دیگر با اعلام پاداش هزینه شده برای پرداخت وام و امور باشگاه برای برنامه های جاری ، بار دیگر در مورد تمرکز شخصی و مدیریت باشگاه در فضای مجازی صحبت کرد.

فصل O که تاکنون تنها 60٪ از قرارداد این فصل را پوشش داده است و هیئت مدیره باشگاه باید ظرف 30 روز به گابریل کالدرون مربی سابق آرژانتین بدهکار باشد.

باید دید مدیران باشگاه که برای حل مشکلات مالی خود از هواداران کمک گرفته اند ، در قبال جوایز آسیایی تیم و نحوه کنار آمدن آنها چگونه واکنش نشان می دهند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا