استانی

دانش آموزان عشایری می‌توانند محور تحولات جامعه باشند

دانش آموزان عشایری می‌توانند محور تحولات جامعه باشند

دنیای 77/ فارس رئیس کل دادگستری فارس گفت: دانش آموزان عشایری توانایی های خوبی دارند و دانش آموزان عشایری می توانند کانون تحول و پیشرفت جامعه باشند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی یکشنبه 12 دی ماه در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و در ششمین مرحله از ارسال تجهیزات آموزشی به مدرسه عشایری فارس شیراز گفت: به دانش آموزان عشایری استان خدمات رسانی شده است. .

وی افزود: به دلیل حساسیتی که نسبت به این مشکل داشتیم، محصولات خریداری شده برای دانش آموزان عشایر را با دقت تست کردیم تا کیفیت محصولات بالا باشد.

موسوی گفت: انتظار می رود وزارت آموزش و پرورش نسبت به ارائه خودروهای مناسب به اداره کل آموزش و پرورش عشایری فارس جهت تسهیل در خدمات رسانی به این عزیزان اقدام مناسبی انجام دهد.

وی افزود: اگر به دنبال تحول و تحول در جامعه هستیم باید از پتانسیل منحصر به فرد دانش آموزان عشایر به درستی استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری فارس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: فضای مجازی علاوه بر مزایایی که دارد به دانش آموزان نیز آسیب رسانده است و باید با تعامل مسئولان فضایی را برای آموزش حضوری فراهم کنیم.

موسوی گفت: انتقال دانش فضای مجازی به دانش آموزان یکی از اولویت های ما برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و این امر با تعامل و همکاری ستاد پیشگیری از وقوع جرم در استان با معاونت های اجتماعی و مجتمع های آموزشی مستمر انجام می شود.

به گزارش دنیای 77، در پایان این مراسم 400 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر به مدرسه عشایری فورسایت ارسال شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا