ورزش

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، جلسه هماهنگی استقبال، با مساعدت اداره امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی برگزار شد. خانواده. شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تازه شناسایی شده بیرجند با حضور مسئولان بنیاد شهید، اداره کل حفظ آثار و انحلال ارزش های دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. (ادامه مطلب)

استقبال دکتر رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی از خانواده شهدای گمنام تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد بیرجندوی شناسایی یکی از گرانقدرترین شهدای گمنام مدفون در مزار شهدای این دانشگاه را اقدامی ارزشمند فرهنگی، معرفتی و بصیرتی توصیف کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند.

سید حسن هاشمی از اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان و کسانی که به استان خراسان جنوبی می آیند برای برگزاری مراسم باشکوه و ارزشمند برای استقبال از خانواده های معظم قدردانی کرد. این شهدای گرانقدر می گوید: استقبال از این خانواده گرانقدر به دانشگاه آزاد اسلامی و همه مردم و مسئولان استان معنویت گرانبهایی می بخشد و دوباره عطر فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در فضای دانشگاه می پراکند. و ولایت رهبر و شهید گرانقدر خمینی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و گزارش روند اقدام و عمل «شهدا یک مظهر قدرت ایران است.» ما شهدای شهدا و ایثارگران خود هستیم و امیدواریم به واسطه شهدا به رسالت و رسالت ارزشمندی که بر دوش داریم انجام دهیم.

علی فلاحی با اشاره به چالش های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی پیش روی مردم ایران در انقلاب اسلامی پس از هشت سال جنگ، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم ما، نفرت آنها همواره برملا شده است.

جاوید علیزاده از شاهدان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی و مدیر امور دامپزشکی استان با بیان اینکه هر شهید پرچمی برای استقلال و عظمت کشورمان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و جمهوری اسلامی دفتر و سازمان بنیاد شهید استان برگزار می شود.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا