عمومی

داروخانه‌های شبانه روزی در شهرستان دشتستان افزایش یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

داروخانه‌های شبانه روزی در شهرستان دشتستان افزایش یابد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فتح الله ناروجی شامگاه یکشنبه در جلسه ای در ستاد مدیریت بیماری کرونا در دستستان گفت: ما شاهد افزایش بیماری های کرونا قلب ، بستری شدن و مرگ ناشی از بی توجهی به پروتکل ها در شهر دستستان هستیم.

وی خواستار تلاش جدی برای رعایت پروتکل های بهداشتی شد و افزود: افزایش بیماری عروق کرونا قلب باعث افزایش فشار بر پرسنل پزشکی شده است و ما باید ضمن ستایش از این عزیزان ، وضعیت آنها را زیر نظر داشته باشیم.

فرماندار دستستان با اشاره به ممنوعیت تاسیس ایستگاه سالاباتی و پخت و پخش نذری ، تاکید کرد: مراسم عزاداری و محرم باید در خارج و مطابق قوانین تکمیل شود و مراسم و پذیرایی های داخلی ممنوع است.

وی به تعطیلات شش روزه در کشور اشاره کرد و ادامه داد: این روزها اجرای دستورالعمل های بهداشتی با گشت های ویژه تحت نظارت دقیق قرار می گیرد و در صورت عدم رعایت دقیق قوانین ، اقدامات قانونی انجام می شود.

نوروزی با بیان اینکه هیچگونه مجوز ترددی برای خروج از شهر دستستان صادر نمی شود ، افزود: هیچگونه ورود به شهر بدون موارد اعلام شده و تردد از ساعت 10 شب تا 21 شب ممنوع است.

وی خواستار افزایش تعداد داروخانه های 2 ساعته در این شهر شد: “برای دسترسی مردم به داروها ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید تعداد داروخانه های 24 ساعته را افزایش دهد.”

دکمه بازگشت به بالا