عمومی

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته آنلاین حجت الاسلام قاسم متکینیا ، عصر روز دوشنبه وی در مراسم افتتاحیه ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پارک جانبازان پلدختار سخنرانی کرد. سنجي، هفت کاندیدای ریاست جمهوری را تأیید کرد و مردم می توانند در صحنه انتخابات ، بسته به عقلانیت ، دور از تفکر ، تفکر و احساس ، شخص مناسب را انتخاب کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: شرکت در انتخابات 29 خرداد بر اساس فتوای مقام معظم رهبری یک وظیفه شرعی و ارزشمند است.

امام جمعه موقت در خرم آباد یادآور شد: معیار دستیابی به نتایج برای تغییر و بهبود وضعیت موجود در جامعه مقایسه عملکرد نامزدها در سالهای اخیر و انتخاب آنها بر اساس بررسی برنامه های آنها است.

حجت الاسلام متكی نیا افزود: هر كسی می تواند یك حزب طرفدار یك گروه خاص باشد ، اما همه ما در برابر خدای خود پاسخگو هستیم و برای انتخاب صحیح باید به شخصی رأی دهیم كه معیارها و معیارهای لازم برای تغییر را داشته باشد.

وی اظهار داشت: با نگاهی به سوابق و عملکرد آزمودنی های دو یا سه سال گذشته و ارزیابی برنامه های آنها ، تا آنجا که می توانند ، می تواند بهترین شاخص برای شناسایی فرد مناسب باشد.

امام در جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: بالاترین میزان مشارکت در انتخابات به عهده مردم است.

حجت الاسلام متکینیا از مردم خواست که با هم ، فردی مناسب با هر سلیقه و تمایل را انتخاب کنند و با کیا و برادری دست به دست هم دهند و بحث و برنامه های کاندیداها را با دقت دنبال کنند ، تغییر و تحول ایجاد کنند.

دکمه بازگشت به بالا