حوادث و رویداد

حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه دکوراسیون خودرو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77 ، اظهار کرد: آتش سوزی کارگاه تعمیر خودرو در بزرگراه آزادگان در خیابان غفاری ساعت 14:30 امروز به 25 امین آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد.

وی ادامه داد: محل حادثه یک سوله 40 متری با سه طبقه بود که البته در خارج از منطقه ایمنی سازمان آتش نشانی تهران بود اما سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی پنوماتیک و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: این کارگاه تزئین ماشین برای بیشتر صندلی ها کار می کرد و در طبقه پایین چهار وسیله نقلیه آفرود و برخی لوازم در محل قرار داشت. در دو طبقه بالا صندلی های زیادی وجود داشت.

وی ادامه داد: با ورود نیروها ، سه طبقه کاملاً در آتش سوخت و آتش در هر سه طرف سوله بود. این ترس وجود داشت که سقف سوله در اثر گرما از بین برود و هنوز هم ممکن است قسمتی از سقف تخریب شود.

ملکی افزود: آتش نشانان عملیات را آغاز و عملیاتی را آغاز كردند كه در مرحله اول از سرایت آتش به كارگاه های مجاور جلوگیری كرد و آتش را كنترل كرد.

وی گفت: “تاکنون هیچ مصدوم یا جانی نداشته است.” در این لحظه آتش سوزی تقریباً خاموش شده و در واقع آتش سوزی اولیه رخ داده است. “متجاوزان در حال ایمن سازی منطقه هستند.

وی ادامه داد: مشخص است که این حادثه خسارات زیادی به بار آورده است. پس از عمل ، محل تحویل مامور اجرای قانون خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا