حوادث و رویداد

حریق گسترده در مجتمع تجاری در بزرگراه بعثت

حریق گسترده در مجتمع تجاری در بزرگراه بعثت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران گزارش هایی از آتش سوزی در مقیاس بزرگ در یک مجتمع تجاری در تهران دریافت کرده است.

سید جلال ملکی در مصاحبه با دنیای 77 اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امروز صبح ساعت 16:01 دقیقه درمورد آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری فراخوانده شد.

وی گفت: پس از این حادثه بلافاصله مأموران آتش نشانی به محل بزرگراه بعثت اعزام شدند تا سه افسر بتوانند گشت بزنند. وی گفت: “این ساختمان مجتمع تجاری است و یک سالن پذیرایی در طبقه سوم دارد.” ایستگاه اول در حدود چهار دقیقه وارد شد و اکنون هفت ایستگاه با چهار نردبان و آسانسور و چندین تانکر آب و وسیله نقلیه که تجهیزات تنفسی دارند حمل می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اضافه كرد: “هنگام ورود نیروها به صحنه ، یك پذیرش به طول 50 متر آتش گرفته شد و انفجاری شنیده شد كه احتمالاً به دلیل حضور استوانه های بنزین در منطقه بوده است.” همچنین سقف این مکان که از جنس شیشه و مقاوم بود در دقیقه اول تخریب شد.

به گفته وی ، آتش سوزی برای مدتی خاموش شده است و نیروها در داخل رتبه بندی شده اند. سربازان در حال جستجو هستند و تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا