حوادث و رویداد

جمعه پرحادثه در محورهای جاده‌ای قزوین

جمعه پرحادثه در محورهای جاده‌ای قزوین

دنیای 77 / پسر عمو رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین گفت: بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو در مناطق مختلف استان قزوین در روز جمعه اول ژانویه 12 نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد

سهیل سلطانی امروز جمعه اول ژانویه با اشاره به این حادثه گفت: در ساعت 19:30 با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی پسر عموی تماس گرفتند و گفتند یک دستگاه خودروی 206 در بزرگراه پسر عموی تهران – یک کیلومتری پل تالاغان واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس های پایگاه آبیک و ناصرآباد به محل اعزام شدند که در این تصادف 5 نفر زخمی شدند که سه نفر در اثر آمبولانس در جاده ابیک و دو نفر در آمبولانس پایگاه ناصرباد توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مجروح شدند شاه شهید پسرخاله منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازاوین ، رئیس مرکز فوریت های پزشکی کازاوین گفت: یک دستگاه L-90 دیگر در ساعت 19:50 با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی کازاویزن در بزرگراه اباهار – تاکستان واژگون شد. منطقه كراباغ گفت آمبولانس های پایگاه كرباغ و هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه هشت مصدوم رخ داد ، یک مسافر در L90 به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه جان باخت و سه نفر در آمبولانس پایگاه قره باغ و چهار نفر توسط هلال احمر مجروح شدند. جایی که مقتول در دم جان داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا