حوادث و رویداد

جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان

جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان

دنیای 77/ کارمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سه عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سه متهم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پاسگاه مرصاد تقاطع راین حین کنترل یک دستگاه خودروی عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب به سمت مرکز کشور در حرکت بود، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی ویژه از خودروی توقیفی 714 کیلوگرم و 500 گرم تریاک و 14 کیلوگرم و 500 گرم حشیش کشف و خودروی آن را توقیف کردند. راننده

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران یگان تکاوری 116 کهنوز حین کنترل خودروهای عبوری از محور “کهنوز – قلعه گنج” به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند.

این افسر پلیس گفت: راننده خودرو بدون نگاه کردن به کلانتری متواری شد که ماموران متوقف و به سمت لاستیک های خودرو تیراندازی کردند اما راننده با استفاده از تاریکی باد و پوشش گیاهی از محل متواری شد. حوزه

وی با اشاره به ادامه دستگیری متهمان توسط پلیس، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو 147 کیلوگرم و 250 گرم حشیش کشف کردند.

سردار ناظری همچنین از کشف 293 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیسی بافت خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی بافت در محور بافت – کرمان به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور ایست دادند.

وی در ادامه گفت: رانندگان خودروها با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شدند.

به نقل از دنیای 77 و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در این سه عملیات پلیسی در مجموع یک تن و 169 کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه متهم دستگیر و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا