حوادث و رویداد

جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک

جعل سند یک ملک ۱۰۰۰ میلیاردی در ولنجک

افسران پلیس تهران آگاه ، تیمی را که بخواهند از اسناد ارزشمند مالکیت زمین بخشودند ، نابود کردند.

به گزارش دنیای 77 ، سرقت از خانه ای در ولنزک در تاریخ 30 مرداد امسال به همراه دو مظنون به پلیس کارآگاه تهران بزرگ گزارش شد. دو متهم با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و آغاز تحقیقات ، در ابتدا ادعا کردند مستاجر خانه ای هستند که در آن دستگیر شده اند. کارآگاهان با رد این ادعا ، خانه را برای مدتی خالی از سکنه دیدند.

با این اطلاعات مأموران پلیس از شبهه کلاهبرداری و مصادره اموال مطلع شدند و احتمال سرقت منتفی شد ، به ویژه اینکه این افراد هیچ وسیله ای از خانه سرقت نکرده اند. اگرچه متهمان آن را تکذیب کردند ، اما سرانجام همدست این دو متهم دستگیر شد که از آنها اسناد تقلبی و اجاره نامه های جعلی از همان اموال پیدا شد.

با توجه به اموال مذکور در منطقه والنزک بیش از 1000 میلیارد ریال به مساحت حدود 500 متر مربع ، ماموران سه متهم دستگیر شده را مجدداً مورد بازجویی و بازجویی قرار دادند و سرانجام با استفاده از روشهای علمی کشف جنایت که مشکوک بودند ، متوجه شدند. سند جعل و تملک اموال و الف) باند حرفه ای که سه متهم آن نیز عضو هستند ، سعی در جعل سند و تقلب با فروش دارایی به ارزش 1000 میلیارد ریال داشتند.

با دریافت این اطلاعات ، دو نفر دیگر از اعضای حلقه که پدر و پسر بودند توسط ترکیبی از مقامات قضایی شناسایی و دستگیر شدند که به جنایات خود اعتراف کردند و همدست دیگر خود را نیز بازداشت کردند. تعدادی اسناد جعلی از وی ضبط شد ، از جمله سند فروش مربوط به همان ملک به نام مشارالی فروشنده.
در جریان رسیدگی به پرونده ، یک فرد ناشناس به پلیس آگاهی مراجعه کرد و وکالتنامه و مدارکی را ارائه کرد که نشان می دهد او مالک املاک بوده و در این رابطه از متهم دستگیر شده شکایت کرد. اما با احتیاط مأموران پلیس مشخص شد که این فرد اقدام به جعل وکالتنامه و اسناد مربوط به اموال کرده است و در واقع ، او عضو همان گروهی بوده که این فرد را نیز دستگیر کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر به دنیای 77 ، اعلام کرد که در جریان رسیدگی به این پرونده ، دیگر همکاران این گروه و اعضای حلقه نیز دستگیر شده و تعداد کل آنها به 10 نفر رسید که برای آنها پرونده تشکیل شد. آنها به دستور مقامات قضایی تحت کنترل پلیس هستند تا سایر جنایات احتمالی و ابعاد پنهان این پرونده را تعیین کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا