حوادث و رویداد

جزییات مرگ دختر ۸ ساله بندرعباسی؛ مرگ بود یا خودکشی؟

جزییات مرگ دختر ۸ ساله بندرعباسی؛ مرگ بود یا خودکشی؟

OFWNEWS:

سردار گلمدرضا جعفری گفت: پس از اعلام کلانتری در بندرعباس به دلیل آویختن یک قطعه آویز در بندرعباس و انتقال فردی به بیمارستان ، مقامات انتظامی برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: پدر مقتول در حضور مأموران اعلام كرد كه دخترم برای بازی با دختر همسایه در پشت بام خانه همسایه رفته است و صبح از خواب بیدار شد و متوجه شد كه دخترم در خانه نیست ، من به پشت بام رفتم و او را از طناب آویزان دیدم. انجام داده است

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده تیمی از کارآگاهان باتجربه پلیس متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم به محل اعزام شدند و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع برای پیگیری دستور کار ویژه و جدی ایجاد شد و کارآگاهان در محل حضور داشتند تا از همه افراد در تماس نزدیک با همسایگان ، دوستان و قربانیان تحقیق کنند.

وی افزود: در عملیات پلیس یک مأمور مرده ، یک دختر 12 ساله توسط مأموران مشکوک شد و در ابتدا حضور در صحنه حادثه را انکار کرد اما پس از مشاهده شواهد پلیس گفت که شب حادثه به پشت بام رفتیم. برای جلب توجه به اختلافات جدی خانوادگی و از آنجا که تحت تأثیر خودکشی یکی از دوستانمان بودیم ، تصمیم به خودکشی گرفتیم.

سردار جعفری گفت: این دختر نوجوان به صحبت های خود ادامه داد ، ابتدا خودم را آویزان کردم اما نتوانستم جلوی آن را بگیرم و خودم را نجات دادم و سپس دوستم طناب را به دور گردن او پیچید و سپس طناب را کشیدم تا اینکه از دیدن وضعیت او ترسیدم و سعی کردم او را نجات دهم. کردم اما متأسفانه نتوانستم طناب را به دور گردنش باز کنم و با ترس محل را ترک کردم.

به گفته سردار جعفری ، متهم دختر 12 ساله ای به دستور افسر قضایی در اداره بهزیستی عباس اسیر تحویل حضانت شد.

دکمه بازگشت به بالا