جامعه و خانواده

جزئیات نذرآب ۴ / اعلام شماره حساب برای مشارکت مردمی

جزئیات نذرآب ۴ / اعلام شماره حساب برای مشارکت مردمی

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نحوه مشارکت مردم در پروژه های آبرسانی حوزه های آبخیز کشور را تشریح کرد.

محمد نصیری در مصاحبه با دنیای 77وی با اشاره به اجرای فاز چهارم نذورات آبی از مردادماه گفت: این چهار نذر در سه حوزه بهداشت و معیشت ، معیشت و خدمات کشوری در چهار استان جنوبی و جنوب شرقی کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سال جاری مربوط به پیک های پزشکی قانونی و نگرانی در مورد سلامت ساکنان منطقه است ، افزود: حساسیت خاصی نسبت به نظارت بر پروتکل بهداشتی و مراقبت های بهداشتی و تحویل عروق ویروس کرونا برای توزیع آب برای موارد بهداشتی از جمله به عنوان ماسک. “ویل. البته روند تحویل این اقلام از قبل آغاز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این پروژه 15 شهر با فشار آب و تأمین آب پایدار را هدف قرار خواهد داد گفت: هشت شهر در سیستان و بلوچستان ، سه شهر در خراسان جنوبی ، دو شهر در هرمزگان و دو شهر در جنوب کارمان.

به گفته وی ، توزیع بسته های بهداشتی ، اعزام تیم های تخصصی و پزشکی ، توزیع بسته های غذایی و ساخت زیرساخت های عمرانی ، احداث و تجهیزات تأسیسات آب برای دسترسی پایدار به آب آشامیدنی ، تأمین آب و مایع سازی در مناطق و مخازن لایروبی و رودخانه ها

نصیری با اشاره به اینکه مردم همیشه در کنار جمعیت هلال احمر بوده اند ، گفت: در اجرای این طرح علاوه بر اعتبار جمعیت هلال احمر و استفاده از حمایت خیرین ، از مشارکت مردم در واقعیت ها بهره مند خواهیم شد و شهروندان می توانند مشارکت داشته باشند. شماره کد E-4 * 724 * را شماره گیری کنید. همچنین شماره حساب 99999 با بانک ملی و شماره کارت 61043379999999996 با بانک ملی برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه روند جمع آوری کمک های بلاعوض و هزینه ها با شفافیت سال های گذشته به مردم و خیرین اعلام خواهد شد ، افزود: در بخش بهداشت و درمان واقعی ، 60 میلیارد ریال برای بخش های کمک و هزینه شده است و 137 میلیارد بسته زنده به 107000 نفر توزیع شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا