ورزش

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از بیرجند ، اولین برنامه ملی آزاد اندیشی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی با حضور هشت گروه دانشجویی از بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد. دانشگاه های آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مصاحبه با آنا در این دوره گفت: “ریاست بر عالی ترین تفکر از دانشگاه یکی از خواسته های اصلی رهبران است. جهان بینی بزرگ است گامی در جهت تحقق فرمان رهبری عالی است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام واقعه در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم و در نهایت با توجه به وجود آن انجام شده است. بیماری شدید بیماری کرونا قلب هشت تیم آماده چهار رقابت هستند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو گروه از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با تمرکز سیاسی بر روی این موضوع کار خود را آغاز کردند (ایالات متحده با برجام مخالفت نکرد و اظهار داشت که سیاست ایالات متحده در مذاکره از ابتدا اشتباه بود).

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد ، حضور دو گروه دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (توافق شده) و از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردو (منتقد) با محور فرهنگی و با موضوع (دو تغییرات) دیدگاه جوانان متأهل ناشی از سالخوردگان را حفظ می کرد). در روز سوم ، یازدهمین نشست کرسی آزاد اندیشی اشفند 99 ، دو تیم از دانشگاه طب اسلامی واحد طبس (موافقت کردند) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گینات (منتقد) کار خود را در امتداد محور اقتصادی و با موضوع (آنها استقلال علمی علمی برای توسعه ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، گروه های دانشجویی از این دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) با شخصیت و مضمون اجتماعی (جوانان نظامی) وقت تلف شده) آنها به رقابت می پردازند.

ماندگر خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم ، سید حسن هاشمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان به دلیل وضعیت موجود و بیماری عروق بیماری کرونا قلب تشکر کرد. جلسات و مراحل بعدی که در سطح ملی برگزار می شود ، باید توجه بیشتری به برخی موارد مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و ارتباط آن با سبک رهبری داشته باشد.

وی از دانشکده های متعدد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در جریان گفتگوی دانشجویی چهار روزه حضور داشتند تشکر کرد و روش استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را تعیین کرد ، اما جهت گیری خاصی نداشت و موقعیت

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا