ورزش

جدایی سوله از بایرن در پایان فصل

جدایی سوله از بایرن در پایان فصل

الیور کان، مدیر کل بایرن مونیخ روز چهارشنبه تایید کرد که نیکلاس سول، مدافع میانی آلمانی پس از رد پیشنهاد تمدید قراردادش، در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

کن در یک کنفرانس خبری گفت: ما به او پیشنهاد دادیم که به ما گفته است قبول نمی کند و می خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

این بازیکن 26 ساله به صورت آزاد بایرن را ترک خواهد کرد و مورد توجه چلسی، نیوکاسل و بارسلونا قرار گرفته است.

با انتقال داوید آلابا به رئال مادرید و انتقال ژروم بواتنگ به لیون، سوله سومین مدافعی خواهد بود که در 12 ماه گذشته بایرن را ترک می کند.

کان درباره اینکه آیا بایرن مدافع جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا خیر، گفت: گزینه های زیادی برای دفاع میانی داریم. با این حال، در ماه دسامبر، مقامات ارشد باشگاه با آندریاس کریستنسن، ایجنت چلسی ملاقات کردند.

بایرن در سال 2017 او را با 20 میلیون یورو (22.5 میلیون دلار) از هوفنهایم به خدمت گرفت و 158 بازی برای تیم سول انجام داده است. او قرار است بازیکن کلیدی آلمان در جام جهانی قطر باشد که از نوامبر آغاز می شود

او بخشی از تیمی بود که در فصل 2019/20 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما شش ماه اول آن فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو از دست داد.

روز چهارشنبه، کن از تصمیم بایرن برای اجازه دادن به 10000 هوادار برای تماشای بازی تیم استقبال کرد. این بدان معناست که بایرن بار دیگر می تواند پذیرای جمعیت کمی برای بازی های خانگی در مونیخ باشد.

کان گفت: «این اولین گام در مسیر درست و یک سیگنال مهم در این نقطه بود.

دکمه بازگشت به بالا