حوادث و رویداد

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک نفر در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77 ، اظهار کرد: یک ساعت در ساعت 1:30 بعد از ظهر روز اول ماه مه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدایان اسلام قبل از بزرگراه بساد رخ داد و آژانس های خدماتی. امنیت شهرداری تهران مطلع شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه کشف شد که یک دستگاه خودروی لیفان که توسط یک پیرمرد ناشناس 0 ساله اداره می شد به دلایل نامعلومی هنگام حرکت با عقب کامیون برخورد کرد. هنگام حادثه ظاهراً کامیون در کنار جاده متوقف شده است. شدت تصادف به حدی بود که ماشین لیفان تقریباً خراب شد.

مالکی گفت: “وقتی نیروها آمدند ، راننده آسیب دیده به شدت در داخل خودرو محبوس شد.” در این حالت آتش نشانان محل را ایمن کرده و عملیات آزاد سازی فرد را آغاز کردند. عوامل راهداری و اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مدتی مرد را از اتومبیل بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند. متأسفانه مشخص شد که تنها راننده اتومبیل بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به جابجایی عوامل پلیس راهو گفت: علت حادثه توسط عوامل پلیس راهو بررسی می شود. نیروهای آتش نشانی ساعت 9:30 شب صحنه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

وی افزود: من از رانندگان محترم می خواهم که در ساعات آخر شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا