عمومی

ثبت ۴ بهمن در تقویم به نام نماینده سیلی‌زن

ثبت ۴ بهمن در تقویم به نام نماینده سیلی‌زن

نژاد مسئول لطفا ، حداقل در مورد من و هادی سایه – نه مثل داستان کرونا – در شرایط عادی فرصت پیدا کنید!

پدر خودم شورشی بود و به طور مرتب توسط اعضای شورای ملی در طی ستم شاهنشاهی ، به ویژه در زمان رضاشاه ملعون ، سیلی خورده بود. تمام اسناد وی نزد آقای خسرو معتجده است. آقای خسرو معتضد در صفحه 137 کتاب “رضاشاه کچل شد” بدون هیچگونه تحریف در تاریخ ذکر می کند:

“… روزی پدر همان نماینده که به سبک هنری با مهربانی و محبت با یک سرباز وظیفه رفتار می کرد ، توسط یکی از اعضای پارلمان رضاخانی ، که مانند او احمق و دستبند بود ، سیلی خورد و زمینه را برای تولد پسر رشید فراهم کرد. پدر فقیر شد ، و پسری که نام برد بعداً نماینده واقعی ملت ایران ، به ویژه نوع “دست ناپایدار” شد و در اصل ، ثبت 4 بهمن به عنوان روز سندرم دست ناپایدار … “(به نقل از متن)

بنابراین من شما را دوست دارم و لباس شخصی خود را دوست دارم. فرض کنید پارچه خود دارای جنسیت های مختلفی باشد! مگر قرار نبود ما به استعمار سیلی بزنیم؟ آیا نباید سرانجام از هیچ جا شروع کنیم ، و حداقل با یک حریف بد بدن که می زند؟

ای کلیساها ، همیشه عجله کنید. شما از عصبانیت در صندوق رای به من رای ندادید. بنابراین در ادامه کار من ، کاری به کار ما نداشته باشید و اجازه دهید برجام ما با خیال راحت قطع شود. وزیران برای رفاه شما و مهمتر از همه ، اینستاگرام و کل فضای مجازی را فیلتر کنید. من به شما قول می دهم که این مجلس قوانینی را تصویب خواهد کرد که هزینه آن بسیار بیشتر از سیلی زدن به برق سه مرحله ای خواهد بود !! ما هنوز تسویه حساب نکرده ایم ، اما معتقدیم که گاهی ترامپ و تحریم ها باید از خارج تحت فشار قرار بگیرند ، گاهی اوقات با بوق یا فیلتر از داخل تحت فشار قرار می گیرند … شما که بارها آن را نشان داده اید ، می توانید در برابر فشارها مقاومت کنید.

این نکته باید در پایان ذکر شود:

درسته؛ من به قول داده شده در عنوان متن عمل نکردم و از کسی عذرخواهی نکردم ، اما هیچ چیز استاندارد من را پایین نمی آورد!

دکمه بازگشت به بالا