ورزش

تیم ملی در لیگ ملت‌ها خواست و به پیروزی رسید

تیم ملی در لیگ ملت‌ها خواست و به پیروزی رسید

دور پایانی اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر امروز (چهارشنبه) پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و محمدرضا داورجانی رئیس فدراسیون نیز در رالی تیم ملی حضور یافت و دقایقی با آنها صحبت کرد. .

محمدرضا داورجانی به خبرگزاری آنا گفت: «این مهم است که خود را باور داشته باشید که می توانید.

محمدرضا داورجانی به خبرگزاری آنا گفت: «این مهم است که خود را باور داشته باشید که می توانید. حریفان شما نه معجزه می کنند و نه خارق العاده، شما می توانید هر حریفی را شکست دهید. در لیگ ملت ها تیم ما می خواست قهرمان شود و فقط به برزیل باختیم. تیم حاضر در لهستان یک تیم 60 درصدی است و می تواند در مسابقات جهانی به 100 درصد برسد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما اولین تجربه را داشتند، گفت: بازیکنان ما به آنچه می توانستند و نشان دادند اعتقاد داشتند. بازیکنان ما مقابل تیم های بزرگ پیروز شده اند. بدون انجام کار نمایشی برای تیم بازی کنید. هنر این است که از ذهن و عقل خود استفاده کنید زیرا اکثر تیم ها از هوش خود استفاده می کنند.

این داور ادامه داد: من یک مشکل روحی دارم که باید روی آن تمرکز کنی و برای نشان دادن تواناییت به جنگ بروی، من شکست نمی خوریم، شما با تیمی باتجربه و از نظر بدنی خوب بازی می کنید. برای زحمات خود پول بگیرید اما باید یک تیم باشید و با هم بازی کنید و از بازی لذت ببرید. از بازی خود لذت ببرید و با خوشحالی بازی کنید. تا آخرین نقطه بجنگید مهم نیست به چه نتیجه ای می رسید، فقط تا آخرین امتیاز بجنگید.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: تیم های باتجربه روحیه جنگندگی خود را حفظ می کنند و حتی در صورت از دست دادن امتیاز بازی می کنند. سیاست کلی فدراسیون فراهم کردن مسیر رشد شماست، ما برای تلاش و مجاهدت شما ارزش قائلیم. آنچه مردم از شما انتظار دارند این است که عملکرد خوبی داشته باشید، مجانی بازی نکنید و از حریف خود نترسید. اگر می خواهید در زمین پیروز شوید باید حتی در مقابل قوی ترین حریف خود با روحیه جنگندگی بازی کنید اما توانایی شما بسیار بالاتر است و مطمئنم اگر بخواهید می توانید نتیجه خوبی بگیرید.

به گزارش دنیای 77، داور مسابقه همچنین در خصوص آخرین تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: حدود 4 ماه برای این تیم اردو داشتیم، 2 سال پیش تیم نوجوانان آسیا نداشتیم. با حذف 3 بازیکن با تجربه در تیم جوانان، بقیه بازیکنان از دور مسابقات آسیایی حذف شدند.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: همه کشورهای آسیایی در این سنین این رشته را نداشتند بنابراین مسابقات قهرمانی آسیا امسال اولین زمین خارجی است. فکر می کنم اکثر تیم های شرکت کننده در مسابقات چون همه آنها مسابقات جوانان نداشتند شرایط متفاوتی نسبت به سال قبل خواهند دید که پیش بینی آن سخت است زیرا آنها فقط از تیم های خود رونمایی خواهند کرد. با فرصتی که در اختیار تیممان قرار گرفت، بازی تدارکاتی را برای آنها پیش بینی کردیم، به ایتالیا رفتیم، تمرینات آنها را در ایران دنبال کردیم که امیدواریم با توجه به آینده ای که برای بانوان در نظر گرفته ایم، بتوانیم تعداد بیشتری از این بازیکنان را در رده سنی نگه داریم. . . بزرگسالان هستند.

این داور با اشاره به پتانسیل تیم جوانان گفت: آنها توانایی خوبی دارند و پیش بینی من این است که بتوانیم تعداد زیادی از اعضای این تیم را برای آینده والیبال بزرگسالان حفظ کنیم. رده های سنی رده هایی هستند که کشورها برای حمایت از استفاده از بازیکنان باتجربه ای که در بزرگسالی این زمین را دیده اند، استفاده می کنند. راهبرد فدراسیون این است که شرایطی را فراهم کند تا رده های سنی آینده و بزرگسالان به عنوان تیم های آسیایی جهان انتخاب شوند.

او گفت: صعود به قله آسیا برای ما مهم است و این اتفاق خواهد افتاد. استراتژی فدراسیون سرمایه گذاری روی آن است.» این شرایطی است که ما فراهم می کنیم و امیدواریم شاهد بازی خوبی از این تیم باشیم. چیزی که از آنها پرسیدم نتیجه نبود، گفتم تمام تلاش خود را بکنند و مردم از عملکرد بدون نتیجه تیم راضی باشند. از تلاش برای نمایش خوب مبارزه و والیبال استفاده کنید تا هم آنها و هم علاقه مندان به والیبال راضی باشند.

دکمه بازگشت به بالا