حوادث و رویداد

تمرکز هلال احمر بر آموزش‌های همگانی عملی و مهارت محور

تمرکز هلال احمر بر آموزش‌های همگانی عملی و مهارت محور

مدیرکل آموزش عمومی جمعیت هلال احمر در حاشیه نشست مدیران ارشد این جمعیت گفت: با افزودن کارگاه های عملی بر چابک سازی دروس پایه آموزش عمومی متمرکز شده ایم و اکنون در ابتدای راه هستیم. مسافرت رفتن.

به گزارش دنیای 77 و به نقل از پایگاه داده های جمعیت هلال احمر؛ نواب شمس پور در حاشیه گردهمایی مدیران ارشد ستادی و مدیران عامل استانی جامعه که روز گذشته در شهر مشهد برگزار شد؛ وی در خصوص رویکرد هلال احمر برای توسعه آموزش همگانی گفت: آموزش نظری مبتنی بر نیازسنجی و ارزیابی در افزایش آمادگی مردم برای مقابله با خطرات موثر است اما کافی نیست. بنابراین در مرحله اول 4 ساعت کارگاه عملی را به دوره مقدماتی آمادگی ریسک اضافه کرده ایم و از این ماه اعلام کرده ایم که 8 ساعت تئوری قبلی را اضافه کنیم.

وی تکرار و تمرین را شرط لازم برای آموزش هلال احمر برای مردم دانست و گفت: پس از تمرکز بر تمرینات عملی اکنون زمان آموزش است. تمرین در واقع آموزش عملی مستمر است. ما در خانه های حلال بر این رویکرد تمرکز کرده ایم. خانه های حلال مراکز آموزشی کوچکی هستند که مردم را در مناطق دور افتاده روستایی و مناطق محروم شهری برای مواجهه با خطر آماده می کنند.

شمس پور تمرکز بر گروه های هدف ویژه را تسهیل کننده دسترسی عموم مردم می داند و می افزاید: روی گروه های هدف خاص مانند دانش آموزان، دانشگاهیان، سربازان، دهیاران و شهرداران تمرکز کرده ایم. آنها می توانند به تنهایی یاد بگیرند و به دلیل ارتباط با تعداد زیادی از افراد، دانش را به سرعت به دیگران منتقل کنند.

مدیرکل آموزش همگانی هلال احمر دسترسی به آموزش 24 ساعته و هفت روز هفته را برای همه مردم مهم خواند و خاطرنشان کرد: پس از شیوع کرونا، خادم سامانه آموزش آنلاین (آماده سازی خانواده های در معرض خطر) را ایجاد کرده است. تحصیل برای همه افراد امکان پذیر است و تا به امروز بیش از یک و نیم میلیون نفر دوره را به صورت مجازی گذرانده و پس از آزمون الکترونیکی گواهی حضور در دوره را از این سامانه دریافت کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا