استانی

تمام شعب اخذ رای در کرج مجهز به دستگاه احراز هویت الکترونیکی شده اند

تمام شعب اخذ رای در کرج مجهز به دستگاه احراز هویت الکترونیکی شده اند

بر اساس اخبار آنلاین از آلبرت: گافور قاسمپور ، جلوگیری از آرا f جعلی ، شناسنامه های جعلی و افراد کشته شده از جمله ویژگی های احراز هویت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: همه رأی دهندگان دور دوم فقط در دور اول می توانند رأی دهند و کسانی که در دور اول رأی ندادند می توانند در دور دوم شرکت کنند.
کاسمپور گفت: طبق قانون انتخابات ، مداخله قوه مجریه در کارزار انتخاباتی برای یک نامزد خاص یک تخلف مستقیم ، غیرمستقیم ، ممنوع و جرم است.

استان آلبرت با دو حوزه انتخابیه و دو شهر حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد كه 115 نامزد در دور اول انتخابات پارلمان یازدهم حضور دارند.

این استان دارای سه کرسی در شورای شورای اسلامی است. در مرحله اول ، “مهدی عسگری” و “علی حدادی” به ترتیب نمایندگان مردم در جلسات مشاوره اسلامی از حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و استهارد و حوزه های طالگان ، نظرآباد و ساوجبلاگ هستند. آنها راهی پیدا می کنند.

در حوزه انتخابیه کرج ، ایشتارد و فردیس که دارای دو کرسی در شورای شورای اسلامی هستند ، رقابت میان “فاطمه آزرلو” و “علیرضا عباسی” در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای ملی به تعویق افتاد.

حوزه های انتخابیه کرج ، فردیس و ایشتارد برای دور دوم انتخابات در دوره یازدهم شورای اسلامی اسلامی مشروط به شرایط قانونی هستند.

در دور اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کراچی ، 3000 نفر وظیفه حفاظت از صندوق های رای را بر عهده داشتند.

صبح روز جمعه دوم اسفند سال 1357 ، انتخابات برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

46

دکمه بازگشت به بالا