حوادث و رویداد

تلاش برای تامین ۱۲۵ هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی

تلاش برای تامین ۱۲۵ هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم توسعه نخبگان اطلاعاتی و ارتقای توان عملیاتی گفت: تلاش برای تامین 125 هزار مسکن غیرنظامی و 60 هزار مسکن سازمانی ادامه دارد.

به گزارش دنیای 77، سردار محمد شرفی در دومین نشست ستاد نوروزی پلیس راه استان ایلام، اظهار کرد: اولویت اصلی پلیس استفاده از فناوری روز است و اقدامات اساسی در این زمینه انجام شده است که همچنان از فناوری روز استفاده می شود. فن آوری. ما بر توسعه اشراف اطلاعاتی و ارتقای قابلیت های عملیاتی تاکید داریم.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما بهبود وضعیت معیشتی پرسنل نیروی انتظامی برای تامین 125 هزار مسکن ملکی و 60 هزار خانه سازمانی است و خوشبختانه با اعتبار اولیه 3 هزار میلیارد تومانی این امر تامین شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور همچنین با بیان اینکه قبل از اجرای طرح نوروزی برنامه ریزی های خوبی برای تقویت حوزه تعامل، برنامه ریزی، تحلیل داده ها و … انجام شده است، افزود: سیاست اجرای ماموریت. پیش بینی و پیشگیری باید مورد توجه پلیس قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر جذب و تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد گفت: اقدامات خوبی برای ارتقای توان داخلی سازمان و تقویت نیروهای متدین و انقلابی نیروی انتظامی و پیگیری فرهنگی در این زمینه انجام شده است. و برنامه های امنیتی.” انجام دادن.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به انجام ماموریت پایان سال گفت: در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده و موارد راهبردی از طریق معاونت های عملیات پلیس به پلیس کل استان ها ابلاغ شده است. “

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به ماموریت پلیس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: رعایت انضباط، ایمنی و مدیریت ترافیک از مهمترین اولویت های پلیس است و برنامه ریزی های لازم برای آن انجام شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا