حوادث و رویداد

تقدیر وزیر کشور از پلیس: مدافعان امنیت، نقشه دشمنان را خنثی کردند

تقدیر وزیر کشور از پلیس: مدافعان امنیت، نقشه دشمنان را خنثی کردند

وزیر کشور با قدردانی از فراضا نوشت: اکنون که دشمنان و منافقین در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی صف آرایی کرده اند، حراست با پاسداری از روحیه انقلابی و ارزش های دینی و الهی مانند همیشه بی طرف مانده است. نقشه دشمن

به گزارش دنیای 77، در متن پیام احمد واحدی به مناسبت هفته تقدیر از نیروی انتظامی آمده است:

“به نام خدا

نیروی انتظامی نهادی برآمده از درس های مردم و انقلاب اسلامی است که با تکیه بر اخلاق، قدرت، اقتدار و مجهز به فناوری های نوین برای مقابله با ناامنی ها و جنایتکاران شرور در کنار سایر نهادهای امنیتی است. این کشور نقش موثر و مهمی در تامین امنیت پایدار داشته است.

این نیرو علاوه بر تلاش برای برقراری نظم در کشور، با توانمندی شبانه روزی و همه جانبه برای خدمت رسانی به مردم در مقاطع حساسی چون شیوع کرونا، موکب های شهری، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق حضور داشته است. و همچنین ناامنی سایبری.

اکنون هم که دشمنان و منافقین در مقابل ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی صف آرایی کرده اند به بهانه واهی تضییع حقوق زنان به دنبال برهم زدن آرامش کشور و ایجاد ناامنی و هرج و مرج هستند. با هدف جلوگیری از پیشرفت و رشد گسترده کشور. ماموران امنیتی مثل همیشه با چشمانی هوشیار و آگاه به نیات و اهداف دشمن و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش های دینی و الهی نقشه را خنثی می کنند. به دشمنان و بار دیگر به جهانیان نشان داد که حفظ و دفاع از امنیت عمومی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

در این مسیر خطیر، جان بارکفان فرمانده انتظامی کشور با حضور چشمگیر و فعال در عرصه امنیت، ضمن قدردانی از زحمات مدافعان، به روح پاک شهدای امنیت قدردانی کرد. و حافظان امنيت مردم در اين برهه تاريخي كه با ايمان الهي ايستادند از درگاه خداوند متعال توفيق و خدمت بيشتر در راه اسلام و انقلاب و مردم را خواستارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا