اقتصادی

تسهیل فرآیند ترخیص اجزا و قطعات مورد نیاز صنایع از گمرک

تسهیل فرآیند ترخیص اجزا و قطعات مورد نیاز صنایع از گمرک

در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه صنعت لوازم خانگی خانگی ، معاون امور صنایع وزارت صمت ، که بر بررسی و برنامه ریزی مسائل مربوط به تدوین برنامه های استراتژیک برای توسعه صنعت لوازم خانگی متمرکز بود و قصد دارد از مارک های ایرانی پشتیبانی کنید ، ترخیص کالا از گمرک آگاهانه.

به گفته منابع دنیای 77 ، مهدی صادقی نیارکی موارد مطرح شده در دومین جلسه شورای سیاست گذاری توسعه صنعت مسکن را با حضور خادم فرعی فنی گمرک و سازمان های مردم نهاد در صنعت لوازم خانگی ذکر کرد. ، گفت: در این جلسه ، موارد کلی در مورد اقلام مربوط به تجهیزات لوازم خانگی مطرح شد و اقدامات انجام شده برای تسهیل اجرای ترخیص کالا از گمرک به آژانس های تخصصی اعلام شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه گفت: در این نشست نمایندگان پنج رئیس و سازمان کلیدی صنعت لوازم خانگی نظرات و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مربوط به تعرفه ها بیان کردند و نمایندگان تعرفه جلسه را ادامه دادند. وظیفه برای واحد تولیدی شامل گزارش ارائه شده است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه برخی از این مزایا قبلاً اعلام شده و برخی نیز در حال اعلام است ، افزود: این ترتیب نمونه ای از تصویب ستاد اقتصادی دولت و همچنین تصویب ستاد کنترل بازار در خصوص درصد تخفیف در مواد اولیه واحدهای تولیدی.

به گفته شاطار ، در پایان ، او امیدوار است که تولید تجهیزات لوازم خانگی را افزایش دهد و موانع را به عنوان یکی از صنایع رانندگی ، معرفی نماینده توسط این شرکت ها برای برقراری ارتباط و ایجاد ارتباط دوجانبه بین بخش خصوصی و پدران گمرک

گفتنی است صنعت لوازم خانگی به عنوان یکی از برترین صنایع با وجود همه محدودیت های اعمال شده در سال گذشته به دلیل شیوع تاج تاج و تحریم های اقتصادی علیه کشور ، توانست رشد تولید بیش از 75 درصد را ثبت کند. حدود 70٪ در کشور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا