حوادث و رویداد

تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین

تسریع روند ایمنی تهران در گروی رفع خلاء و عمل به قوانین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش نشانان امروز توانستیم اعلام کنیم که شهروندان تهرانی از خدمات آتش نشانی رضایت دارند و بررسی نشان می دهد وضعیت آتش نشانان خوب است. وضعیت.” ”

به گزارش دنیای 77 ، مهدی داوری امروز – گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی و تجلیل از آتش نشانان شهرداری تهران گفت: “امروز ، 28 آنلاین ، روز ایمنی و اطفاء حریق درست بعد از دفاع مقدس است. هفته.” دلیل نامگذاری این است که چندین آتش نشان در جریان آتش سوزی در مitutionسسه اصلاحی آبادان در ابتدای دفاع مقدس کشته شدند که در حمله دشمن بعثی به شهادت رسیدند.

وی با یاد شهدای دفاع مقدس ، شهدای مزار و آتش نشانی گفت: آتش نشانان متعهد شده اند که برای نجات جان مردم هرچه در توان دارند انجام دهند. دفاع مقدس و 43 شهید در حال خدمت هستند. آنها ثابت کرده اند که از هیچ کمکی دریغ نکرده اند. یا تلاش

داوری گفت: “آتش نشانانی مجروح شده بودند که تمام عمر با آنها بودند.” این وقایع ما را به یاد دفاع مقدس و رزمندگان می اندازد ، اینکه چقدر متحمل شده اند و شعور دفاع مقدس کاملاً در آن است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانی تهران دارای 5300 کارمند است که از این تعداد 5000 نفر در ایستگاه ها و 30000 نفر در پشتیبانی فعالیت می کنند.

وی افزود: با تشکر از همه این تلاش ها ، امروز می توانیم اعلام کنیم که مردم تهران از خدمات آتش نشانی راضی هستند. بررسی ها نشان می دهد که آتش نشانان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند ، این امر ما را برای حفظ و ارتقای این سرمایه الهام بخشیده است.

داوری گفت که آتش نشانان مهارت های روزانه و تمرینات بدنی را برای آماده سازی برای کارهای نجات و اطفای حریق تمرین می کنند.

فرمانده آتش نشانی گفت: “توسعه شهر پتانسیل های زیادی را ارائه می دهد ، اما در عین حال می تواند تهدیدها و خطرات را به همراه داشته باشد.”

وی افزود: “ما مفتخریم که تهران 250 کیلومتر تونل مترو دارد ؛ اما نگرانی هایی وجود دارد. ما سعی کرده ایم این سازمان را به عنوان یک سازمان خدماتی برای کمک به مردم در شرایط سخت در نظر بگیریم.

داوری تاکید کرد: تسهیلات از سوی اداره ، شهرداری ها و نهادها فراهم شده است. این شهر امروزه دارای 133 ایستگاه آتش نشانی است.

وی درباره مهمترین شاخص آتش سوزی می گوید: مهمترین شاخص زمان واکنش حادثه است که طبق استانداردهای بین المللی به طور متوسط ​​6 دقیقه است. 2 دقیقه تماس و مدیریت منابع و 4 دقیقه پیاده روی ، جایی که آتش نشانی تهران در آن واقع شده است.

یکی دیگر از بخشهای مهم اطفای حریق پیشگیری است و بخش دیگر ایمنی ساختمان است. ” اقدامات انجام شده و ساختمانهای شهر در حال بازرسی هستند. اما هنوز امنیت کامل وجود ندارد. ساختن شهری امن با مشارکت شهروندان مستلزم افزایش آگاهی عمومی و آگاهی از فرهنگ ایمنی است.

وی افزود: “ما باید بخش نیروی انسانی را از نظر کمی و کیفی بهبود دهیم ؛ زیرا با ساختار فعلی ما نیروی انسانی نداریم. از نظر پیشرفت کیفی مانند آموزش ، ما سعی کرده ایم به روز باشیم و در مسائلی مانند معیشت ، سخت کوشی و بیمه آتش سوزی. ، ما خواستار پیگیری این مسائل با همکاری سازمان مربوطه هستیم.

به گزارش وب سایت شهر ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مورد چالش امنیتی دیگر گفت: خلاء و قانون گریزی مشکلی است که روند تأمین امنیت تهران را کند کرده است. امیدواریم با کمک شهرداری و مجلس این قوانین جامع تر شده و مردم را برای ایمنی شهر تشویق کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا