ورزش

ترکیب گل‌گهر؛ استقلالی‌تر از همیشه/عکس

امیر قلعه نویی پس از همراهی مستزه تبریزی و فرشید باقری با سیرجان گل گهر از استقلال ، تیم را با پیروزی بزرگ در سال 1400 به امید رسیدن به هدف بزرگ خود آغاز کرد.

پس از جدایی از Sipahan ، Leliu Noi با حضور در گهر سیرزان در ابتدای لیگ بیستم چشمگیرترین حرکت را انجام داد ، حالا او سعی دارد با پیوستن به افراد جالب توجه تیم آبی پوش به بالای جدول برسد.

در ترکیب امروز سیرزان گل گهر ، که موفق شد با سه گل راننده را تعقیب کند و سه امتیاز ارزشمند را در این مسابقه بدست آورد ، شاهد ترکیبی جالب از امیر له نوی هستیم. افرادی که سابقه زندگی در استقلال را دارند اکنون به دنبال نشان دادن مهارت های خود هستند. مرتضی تبریزی ، فرشید باقری ، آرمین سهرابیان ، بهنام برجایی ، زکی پور از جمله افرادی هستند که از قبل سابقه زندگی در استقلال را دارند و از طرف دیگر علیرضا حقیحی و یونس شاکری ، دیگر اعضای با سابقه زندگی در تخت جمشید هستند. تیم شانس بیشتری برای دستیابی به هدف بزرگ امیر له نوئی در تیم دروازه دارد. البته در لیست آنها گادوین منشا نیز وجود دارد که در تیم های Eideglal و پرسپولیس بازی می کرد که در بازی چند دقیقه برای تیم بازی کرد.

یونس شاکری امروز هر سه گل تیمش را به ثمر رساند تا نقشی اساسی ایفا کند و تیمش را به پیروزی مقابل ماشین سازی برساند.

ترکیب گلها  مستقل تر / عکس نسبت به قبل

251 251

دکمه بازگشت به بالا