ورزش

ترس از باخت دلیل عدم اعزام به گرندپری‌ها نبود/ تیم آماده‌ای نداشتیم!

این موضوع در گفتگو با دنیای 77 مطرح شد

هادی سای: ترس از باخت دلیل اعزام نشدن به گرندپری نبود/تیم آماده نداشتیم!

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اکثر ملی پوشان ما کم تجربه هستند.

هادی سای رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77 درباره کیفیت مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان گفت: این مسابقه برای انتخاب تیم اعزامی مکزیک به مسابقات جهانی برگزار شد، ترکیب اصلی هنوز مشخص نیست و خوشبختانه شاهد رقابت خوبی در بین نسل جوان بودیم. اردوی تیم ملی نیز در حال برگزاری است، اتفاقات مهمی در پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص انتخاب دبیر و نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: این دو پست باید زودتر انتخاب می شدند، اما می دانید، ما آنقدر سرمان شلوغ است که وقت تصمیم گیری نهایی را نداریم. البته وزارت ورزش اصرار دارد که از مهروز سای به عنوان نایب رئیس استفاده شود، من هم علاقه ای ندارم، اما خانم سای شخصا ترجیح می دهد کارهای فنی انجام دهد.

سای در پاسخ به این سوال که چرا در رده بانوان انتخابات برگزار نشد، گفت: در رده بانوان نیز دو نماینده در گرندپری خواهیم داشت و تلاش می کنیم برای چند تکواندوکار که در اردو هستند اما هنوز به امتیاز 40 نرسیده اند مجوز حضور در مسابقات لبنان را بگیریم. اما قطعا بعد از گرندپری و مسابقات لبنان تیم بانوان را هم با حضور داور انتخاب می کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره نتیجه احتمالی تیم ملی در گرندپری منچستر گفت: این مسابقات زمینه ساز مسابقات جهانی است، بیشتر بچه های ما جوان و کم تجربه هستند، البته تعدادی هم داریم که قبلا در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده اند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازی از دست ندهیم.

سای در ادامه پاسخ داد که کادر فنی به دلیل ترس از باخت در دو گرندپری قبلی شرکت نکرده است. نه، واقعاً به خاطر ترس از باخت نبود، بیشتر ملی پوشان ما کم تجربه هستند و تصمیم گرفتیم به جای حضور در این مسابقات در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی شرکت کنیم، بچه ها واقعا شرطی نشدند. برای شرکت در جایزه بزرگ. مثلا آرمین هادی پور که سهمیه جایزه بزرگ داشت مصدوم شد. تیم در شرایط خوبی قرار دارد، اگرچه گرندپری منچستر نسبت به مسابقات قبلی بسیار سخت تر است.

وی در پایان تاکید کرد: ما از مدت ها قبل مقدمات گرفتن ویزا را انجام دادیم، زمانی که در پاریس بودیم، هم با رئیس فدراسیون جهانی و هم با رئیس فدراسیون انگلیس صحبت کردم که ما را دعوت کنند چون ایران سفارت ندارد. این اتفاق افتاد و ایران اولین دعوت به مسابقات را گرفت، اقدامات لازم از طرف ما انجام شده و امیدوارم بتوانیم بدون چالش خاصی در مسابقات شرکت کنیم.

خبرنگار: فریا جلیل خانی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا