اقتصادی

تردمیل خوب چه تردمیلی است؟

به گزارش دنیای 77 ، بسیاری از دستگاه هایی که هر روز با آنها کار می کنیم سابقه ای دارند که می تواند به ما در درک بهتر دید این دستگاه ها در اطراف خود کمک کند. یکی از این ابزارها که امروزه به عنوان تردمیل شناخته می شود ، سابقه طولانی دارد و هدف از اختراع آن هدفی غیر از آنچه امروز انجام می دهیم است. بیش از 4000 سال پیش ، مردم این دستگاه را اختراع کردند تا زندگی در مزرعه برای خود راحت تر شود. اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه کسی این ابزار بسیار مفید را در زمان یا گروه یا نژاد خود اختراع کرده است ، مشخص نیست ، اما آنچه واضح است این است که این ابزار ، که روش کار آن شبیه تردمیل فعلی است ، متفاوت است و برای بلند کردن اجسام یا پمپ های آب استفاده می شود. یا دانه های دانه.

حدود 200 سال پیش ، یک مهندس انگلیسی از تردمیل استفاده کرد تا زندانیان سرکش را شبیه تردمیل های مدرن جلوه دهند. اما این سازه تیغه ای بود که حول یک محور دایره ای می چرخید و زندانیان مجبور بودند با تیغه های سفت آن راه بروند تا به پایین برسند و بی وقفه برای تغییر بیست و چهار ساعت در روز تلاش می کردند. از انرژی ایجاد شده توسط این کار ، آب به سمت بالا پمپ می شود و دانه ها آسیاب می شوند. این دستگاه بعداً از بریتانیا به ایالات متحده و حتی سایر کشورهای اروپا ارسال شد. وحشتی که Treadwell بر زندانیان وارد کرد قابل توصیف نیست. اما بعداً ، بیش از یک قرن بعد ، این دستگاه ابتدا در ایالات متحده و بعداً در بریتانیا مونتاژ شد. در اواخر دهه 1960 ، کتابی به نام تمرین هوازی در ایالات متحده منتشر شد و توسط مهندس جوانی به نام ویلیام استاب خوانده شد. او ایده ایجاد دستگاهی را پیدا کرد که هرکسی بتواند به راحتی آن را در خانه انجام دهد و بدین ترتیب اولین تردمیل جهان نام گرفت. ضربان ساز 600 ساخت نیوجرسی آمریکا

چه نوع تردمیل برای ما مفید است؟

تردمیل ها با توجه به نوع و کارکرد خود به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.یکی از این دسته ها که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد ، تردمیل خانگی و تردمیل باشگاه است. اگر صاحب شغلی مانند باشگاه بدنسازی یا باشگاه تخصصی هستید ، هنگام خرید تردمیل باید مراقب باشید. انواع تردمیل های باشگاهی بازار می تواند طیف وسیعی از تردمیل ها را شامل شود که باید با توجه به نیاز مشتریان باشگاه شما خریداری شوند. همچنین برای خرید تردمیل خانگی باید وزن سنگین ترین عضو خانواده را در نظر بگیرید و بر این اساس تردمیل خانگی بخرید.

با توجه به نوع عملکرد ، تردمیل به دو مدل تردمیل مکانیکی و تردمیل برقی تقسیم می شود. تردمیل های مکانیکی بدون نیاز به برق کار می کنند و طول عمر بیشتری نسبت به تردمیل های برقی دارند ، اما تردمیل های برقی دارای کلید خاموش شدن اضطراری و سیستم نظارت بر کاربر هستند که تمام رفتارهای خود را از دویدن و اسکراب تا سوزاندن کالری در نظر می گیرد. این یک مزیت مهم برای تردمیل های برقی است. ارزان بودن تردمیل های مکانیکی نسبت به مدل های برقی نیز از مزایای تردمیل های مکانیکی است.

تردمیل + هایپرگام

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در خرید تردمیل خانگی خوب کمک می کند

هنگام خرید تردمیل خانگی ، اولین چیزی که باید به آن توجه شود ظرفیت حمل بار تردمیل خانگی یا ظرفیت آن است. برای خرید تردمیل خانگی ابتدا باید وزن و اندام سنگین ترین عضو خانواده را در نظر گرفته و متناسب با وزن و اندام وی تردمیل خانگی خریداری کنید.

موضوع بعدی ساختار بدن و اجزای کمربند تردمیل است. هرچه بدن روی تردمیل خانگی قوی تر باشد ، وزن بیشتری را می تواند تحمل کند و این باعث فشار بیشتر افراد برای راه رفتن و دویدن می شود.

جنس بدنه انواع تردمیل های خانگی از آلیاژهایی مانند آلومینیوم و فولاد ساخته شده است. در موارد نادر ، بدنه تردمیل خانگی از فولاد ساخته شده است. مقاومت تحمل و دوام بدنه آلومینیومی نسبت به دو مثال دیگر کمتر است. همچنین دوام بدنه فولادی نسبت به دو تای دیگر بیشتر است.

البته قیمت تردمیل خانگی با بدنه استیل بیشتر از قیمت تردمیل خانگی با آلومینیوم یا بدنه استیل است. تردمیل های خانگی کوچکتر از تردمیل های باشگاهی هستند و اگر فضای خانه شما کوچک است ، بهتر است یک مدل تاشو انتخاب کنید. یکی دیگر از عوامل مهم در خرید و توجه به قیمت تردمیل خانگی در فروشگاه اینترنتی ، تأکید بر قدرت حرکتی آن تردمیل است.

قدرت موتور بین 1 تا 4 اسب بخار در انواع مختلف تردمیل های خانگی متغیر است و البته هرچه قدرت موتور تردمیل خانگی شما بیشتر باشد ، در تمرین بعدی فشار کمتری به آن وارد می کند. نمایش تردمیل خانگی نیز یکی از مهمترین مواردی است که می توانید هنگام خرید تردمیل خانگی از فروشگاه اینترنتی هایپرگام به آن توجه کنید. و همه اینها بر قیمت تردمیل خانگی تأثیر می گذارد.

خرید تردمیل باشگاه:

هنگام خرید تردمیل باشگاهی باید بیشتر مراقب باشید زیرا تردمیل باشگاهی از افراد مختلف در ارتفاع و وزن های مختلف استفاده می کند که بسیاری از آنها ورزشکار و وزنه بردار هستند و اگر می خواهند با سرعت زیاد تردمیل رانندگی کرده و فشار زیادی را وارد کنند. ماشین. بهتر است تردمیل باشگاهی را در مرحله اول با توجه به نوع و ظرفیت موتور آن خریداری کنید.

قدرت موتور تردمیل چوبی از 4 تا 7 اسب بخار متغیر است و هرچه قدرت بیشتر باشد ، ظرفیت حمل تردمیل بیشتر است و وزن ، فشار و ضربه بیشتری می تواند تحمل کند. نکته دیگری که هنگام خرید تردمیل باشگاهی باید به آن توجه کرد ظرفیت و ترکیب بدن آن است که باید بتواند حداکثر وزنی را که ورزشکار می تواند تحمل کند تحمل کند. صفحه نمایش تردمیل کلوپ یکی دیگر از اجزای تردمیل است که دارای ویژگی های مشابه صفحه اصلی است و بر این اساس تردمیل چوبی باید خریداری شود.

تردمیل + هایپرگام

اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی را دارید ، می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم برای مشاوره رایگان تماس بگیرید و بهترین انتخاب را برای خود یا مجموعه ورزشی خود انجام دهید. می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینترنتی هایپرژم مراجعه کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. ما به شما مشاوره رایگان و خرید آنلاین تردمیل مورد نظر را ارائه می دهیم تا در صورت تمایل این محصول به درب یا محل کار شما ارسال شود.

دکمه بازگشت به بالا