حوادث و رویداد

ترافیک نیمه‌سنگین در ۲ محور/ بارش باران در جاده‌های ۸ استان کشور

ترافیک نیمه‌سنگین در ۲ محور/ بارش باران در جاده‌های ۸ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی محور مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با دنیای 77. وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در محور شمال به جنوب حرج، سه راه چلاو نیمه سنگین است. همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حوالی پل فردیس گزارش شد.

وی درباره آخرین وضعیت جوی در محور مواصلاتی کشور گفت: خراسان شمالی، خراسان رجوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، برخی از محورها در استان های کرمان و بوشهر بارندگی داشته اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی درباره ممنوعیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم آباد – پلدختر گفت: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین شبکه خرم آباد – پل است. آزادراه و خرم محور آباد – کوهدشت خواهد بود.

وی با تاکید بر وضعیت سد معبر در کشور خاطرنشان کرد: تنها محور مسدود شده شریانی کشور، محور ریگان – ایرانشاه است. همچنین محورهای لاسم-ارجمند و وزک-بالده دارای محدودیت فصلی هستند.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد با توجه به شرایط جوی با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند. همچنین حفظ فاصله طولانی بین راننده و وسیله نقلیه جلویی در باران مهم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه نیز با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور بیشترین انتخاب را داشته باشند. زمان مناسب و بهترین مسیر سفر خود را انتخاب کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا