استانی

تجهیز بخش ICU بیمارستان فومن توسط ارتش

تجهیز بخش ICU بیمارستان فومن توسط ارتش

دنیای 77 / گیلان فرمانده نیروی هوایی ارتش از تکمیل و تجهیز ICU بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن با 200 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در زمان جمهوری خواهی سود می برد. هفته دفاع.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی ، مجری طرح محرومیت ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده آکادمی نیروی هوایی ارتش ، در جریان سفر دو روزه خود به استان گیلان ، از برنامه در حال انجام ارتش در استان گیلان بازدید کرد. ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس بیانیه فرمانده کل قوا است. از نظر فرمانده ارتش ، جمهوری اسلامی اقدامات ویژه ای را در سراسر کشور به ویژه در پیک کرونا پنجم انجام داده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دو ماه گذشته هشت بیمارستان تنفسی دائمی در جهادان ، خاش ، روست ، کوم و … احداث کرده است ، افزود: در آینده نزدیک بیمارستان دائمی تنفسی را در اصفهان افتتاح می کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت خانه در روستای آبرود فومن برای خانواده شهید شاکری خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس اسلامی با حضور فرمانده ارتش که ICU امام فومن را تکمیل و تجهیز کرد ، مورد بهره برداری قرار می گیرد. بیمارستان حسن مجتبی (ع) با 200 میلیارد ریال اعتبار.

رحمان از حمایت سپاه برای ساخت 10 واحد مسکونی برای مستضعفان استان گیلان خبر داد و گفت: نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی برای رفع محرومیت به ساخت مساجد ، مساجد و خانه های بهداشت کمک خواهند کرد.

وی راه اندازی آب شیرین کن در روستای خاص را راه حلی برای مشکل آب و برق و دیگر اقدامات ویژه نیروهای زمینی ارتش دانست و یادآور شد: در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح بخش قابل توجهی از محرومیت زدایی ارتش خواهیم بود. پروژه های سراسر کشور

اجرای طرح محرومیت از ارتش صداقت ، وفاداری ، خدمت ، اخلاق و محبوبیت ارتش را برای ملت ایران ثابت می کند: ما به شعار “ارتش ایثارگری ملت” پایبند هستیم و وظیفه خود را با لباس نظامی انجام می دهیم.

وی از ساخت مراکز واکسیناسیون شبانه روزی توسط ارتش در چندین نقطه در تهران و اصفهان خبر داد و تأکید کرد که مراکز واکسیناسیون ارتش ادامه خواهد داشت و همه سربازان واکسن را دریافت می کنند.

به گزارش دنیای 77 ، فرمانده دانشکده نیروی هوایی ارتش علاوه بر بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن ، از یک بیمارستان تنفسی دائمی مجهز در راش بازدید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا