اقتصادی

تا پایان دولت راه های روستاهای بالای ۵۰ خانوار آسفالت می‌شود

تا پایان دولت راه های روستاهای بالای ۵۰ خانوار آسفالت می‌شود

دنیای 77 / لرستان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در برنامه ابرار امسال ، ما روستایی با بیش از 50 خانواده نخواهیم داشت که تا پایان دولت سیستم دپینگ ندارند.

محمد اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه های راه سازی در استان یکی از مهمترین پروژه های سال جهشی تولید است. جلسه با مقامات ذیربط قبل از پایان امسال برگزار می شود و یکی از امکانات ویژه و راحت لرستان است. که با شش قطعه کامل است و تونل آن نیز شش قطعه است؛ همچنین بزرگترین تونل این آزادراه 3200 متر است که دسترسی آسان به پایتخت این استان را تغییر می دهد.

وی افزود: پروژه های دیگر در استان پروژه های بزرگراهی است که امسال برای وزارت راه و شهرسازی در اولویت قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه‌های روستایی در استان اظهار داشت: در بحث راه های روستایی ، طرح ابرا را برای رفع محرومیت و محرومیت ایجاد کرده ایم که این امر در اولویت استان قرار دارد. در بحث برنامه ابرار امسال بیش از 50 خانواده نداریم که تا پایان دولت ریخته نشده اند و اولویت دوم روستاهای با بیش از 20 خانواده است.

وی اظهار داشت: در بحث راه لرستان راه‌آهن بسیار مهم است ارتباط اتصال خرم‌آباد ، بروجرد به شبکه راه‌آهن و اتصال راه‌آهن از آژنا به الیگوزارجه با پیشرفت na0٪ بسیار مهم است. ما می توانیم با حداقل نیاز بودجه دولت برای این پروژه ها برنامه ریزی کنیم.

اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بزرگراه ها برای احیاء محور اسلام آباد در نزدیکی پل سمره ، که با استان لرستان هم مرز است ، پروژه ای را اجرا می کند. در مرحله مطالعه است و اگر منطقی برای سرمایه گذاری داشته باشد ، به یک آزادراه تبدیل می شود ، در غیر این صورت ماه آینده به عنوان بزرگراه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا دلیل لغو پرواز ایران در فرودگاه خرم آباد عدم فعالیت سیستم ILS فرودگاه است یا خیر ، گفت: روز یکشنبه بررسی پرواز می آید و بررسی می کند و پس از تأیید ، پروازها برنامه ریزی می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا