عمومی

تا رفع کامل مشکلات خوزستان همه مدیران پای کار باشند

تا رفع کامل مشکلات خوزستان همه مدیران پای کار باشند

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

جلسه هیئت دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و طی آن معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر خود به استان خوزستان ارائه داد.

به گفته معاون اول رئیس جمهور ، افراد بیمار خوزستان ، علما ، شیوخ و سران قبایل ضمن اظهار بیعت با کشور و سیستم ، خواستار حل مشکلاتی بودند که بعضاً به دلیل خشکسالی و استفاده غیرقانونی از آب در میان دیگران بوجود می آمد.

اسحق جهانگیری در گزارش خود گفت تصمیمات مناسب در منطقه اتخاذ و اجرا شد.

رئیس جمهور با تشکر از صبر مردم عزیز خوزستان و اقدامات همه اعضای دولت بویژه معاون اول رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم شجاع خوزستان ، گفت: شهروندان اعتراض می کنند ، دستهای کثیف دشمنان و تحریک برخی جریانات داخلی در پشت این حادثه است ، اما دولت نمی تواند این حق را نادیده بگیرد. مردم به سو abuse استفاده از دشمن اعتراض کردند.

حجت الاسلام روحانی افزود: این دولت به برکت فداکاری های مردم عزیز خوزستان در هشت سال دفاع مقدس بیشترین خدمات آب و فاضلاب ، سرویس بهداشتی ، جنگل کاری ، کنترل گرد و غبار و توسعه کشاورزی در استان را در همان زمان ارائه داده است. زمان.”

تا پایان ، رئیس جمهور به کلیه مدیران مربوطه دستور داد تا حل کامل مشکل در این استان عزیز به کار خود ادامه دهند.

متعاقباً وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در عوض گزارشی از اقدام دولت برای ارائه خدمات بهتر در استان خوزستان ارائه دادند.

به گفته نوبخت ، رئیس آژانس برنامه و بودجه کشور ، خوزستان از سال 1992 تاکنون 21 هزار میلیارد تومان دریافت کرده است که 5 درصد بیشتر از متوسط ​​پرداخت در سایر استان ها است و این استان از نظر اعتبار و تخصیص در رتبه اول قرار دارد.

وزیر کشور بیشتر اعلام کرد که تحقیقات امنیتی و اطلاعاتی ثابت کرده است که عناصر خارجی و داخلی و دشمن قسم خورده ملت و برخی جریانات داخلی در سو ab استفاده از خواسته های مشروع مردم نقش داشته اند.

پس از جلسه ، چندین پیشنهاد دستگاه اجرایی مورد بررسی و تصویب هیئت دولت قرار گرفت.

هزینه واکسن بیماری کرونا را که در موسسه تحقیقات سرم رازی مشمول مالیات است در نظر بگیرید

دولت با وزارت صنعت ، معدن و تجارت موافقت كرد كه بودجه واكسن ويروس كرونا را براي كمك به عموم مردم در ساخت واكسن تاج براي پوشش خدمات بهداشتي و درماني مورد بررسي قرار دهد.

تصویب قوانین اجرایی قانون برای حمایت از هنرمندان ، صنعتگران و صنایع دستی

قوانین اجرایی قانون حمایت از هنر ، نیاز به اقدامات ویژه حمایتی دولت از کارگران صنایع دستی و فرشهای دستباف و لزوم توجه بیشتر در این زمینه به اهداف سیاست های کلان ، استادان و فعالان صنایع دستی اصلاح شده را مورد توجه قرار داده است.

این آیین نامه ابعاد مختلفی را برای حمایت از استفاده از زور برای تسهیل صادرات صنایع دستی و فرش دستباف تهیه کرده و موضوع محدودیتهای واردات صنایع دستی مانند صنایع دستی قبلاً نیز اشاره شده است.

تهیه و تدوین مسئولیت ها و اختیارات وزرای مجری به منظور ارتقا quality کیفیت بیمه تأمین اجتماعی ، صنایع دستی و صادرات فرش دستباف به افراد واجد شرایط.

قوانینی برای حمایت از بهره برداران قانونی و اشغالگران و بهره برداران شخصی املاک و مستغلات با ارزش و زمینه های تاریخی – فرهنگی تاریخی در لیست آثار تاریخی ، فرهنگی و ارزشمند ملی و تاریخی

حمایت و حفاظت از آثار و میراث تاریخی ارزشمند کشور به عنوان گنجینه های تاریخی و فرهنگی و همچنین ارتقا the کمی و کیفی اماکن فرهنگی ، حمایت از مالکان قانونی و متصرفان.

در تهیه پیش نویس مقررات فوق ، از ظرفیت تصمیمات دولت از جمله کمک مالیاتی و هزینه های انرژی برای تقویت مسئله مهم هویت فرهنگی شهرهای کشور استفاده شده است.

همچنین ، نقش نهادهای خصوصی در احیای بافت تاریخی تاریخی کشور مورد توجه قرار گرفته است و حقوقی که در این آیین نامه ها به دارندگان مدرک و کاربران اعطا می شود ، می تواند آثار تاریخی منقول دائمی آنها را برای حفاظت بیشتر تعیین کند.

اصلاحیه قوانین اجرایی برای تعیین میزان و ترتیب پرداخت حق بیمه مشمول قانون تأسیس صندوق وکالت برای وکلا و قضات

بر اساس پیشنهاد وزارت دادگستری ، هیأت وزیران با اصلاح نرخ اجرایی و دستور پرداخت حق بیمه ، ضوابط اجرایی بخش (6) قانون تأسیس بودجه حمایت از وکلا و کارگران باز دادگستری را اصلاح کرد.

براساس این اصلاحیه ، وکلا و کارفرمایان دادگستری و کانون وکلا باید براساس ماهانه این مقرره حق بیمه ماهانه (11٪ پوشش بیمه و یک درصد مقرر) پرداخت کنند.

همچنین ، در صورت فوت بیمه شده ای که در سه سال آخر زندگی خود حق بیمه پرداخت نکرده باشد ، در صورت داشتن شرایط مقرر در قوانین خود و دریافت حق بیمه معوقه با نرخ فعلی ، بازماندگان وی مستمری بقا دریافت می کنند حق خواهد داشت

اصلاحیه مربوط به واردات وسایل نقلیه مورد نیاز جمعیت هلال احمر

هیئت دولت با پیشنهاد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای اصلاح مصوبه مربوط به واردات وسایل نقلیه عملیاتی لازم این انجمن موافقت کرد.

بر این اساس ، استانداردهای آلودگی قرمز یورو (4) توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سپس ورود و تخلیه (نجات) وسایل نقلیه نجات و آمبولانس (آمبولانس) در داخل کشور انجام می شود و فروش شرکت های آمبولانس منوط به ارائه خدمات پس از فروش.

توافق نامه دوجانبه ایران و عمان در زمینه کمک اداری متقابل در زمینه تعرفه ها

با تصویب هیئت وزیران ، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز به مذاکره ، آغاز کار و امضای توافق نامه دوجانبه موقت بین دولت جمهوری اسلامی و دولت پادشاهی در مورد کمک اداری متقابل تعرفه ها شد. عمان

این توافق نامه با هدف توسعه همکاری های گمرکی با کشورهای هدف به ویژه در خلیج فارس و همچنین تقویت همکاری های اقتصادی با عمان امضا خواهد شد.

دولت موافقت کرد تا قوانین اجرایی قانون کنترل صادرات و واردات را اصلاح کند

چگونه دولت با تقویت حمایت از حضور اعضای هیئت علمی در سازمان های دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات ، آیین نامه اجرایی (10) قانون کنترل صادرات و واردات را اصلاح می کند؟ و رید با صدور کارت بازرگانی برای متقاضیان موافقت کرد

اصلاحیه مصوبات دولت در اتاق های بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی

سپس هیئت دولت اصلاحات و پیش نویس تصویب پیشنهادهای مربوط به اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی را تصویب کرد.

دکمه بازگشت به بالا