حوادث و رویداد

تامین امنیت ۳۵۰۰ شعبه صندوق اخذ رای با حضور بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس

تامین امنیت ۳۵۰۰ شعبه صندوق اخذ رای با حضور بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس

معاون ناجا با اشاره به دور دوم انتخابات یازدهمین دوره شورای ملی در شش استان و 23 شهر گفت: این انتخابات در سایه امنیت و بدون موارد خاص مانند سال های گذشته برگزار می شود.

به گزارش دنیای 77 و طبق وب سایت پلیس نیوز ، سردار قاسم رضایی امام علی (ع) صبح امروز (جمعه ، 12 شهریور) در جلسه ای در مقر ناجا با حضور نمایندگان ناجا و روسای پلیس ویژه و کنفرانس های اصلی در استان های محل برگزاری انتخابات توسط

وی خدا را شکر کرد که به همه همکارانش توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را داده است: “خدمت به مردم و پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی بزرگترین دستاورد برای همه ما است که خون ریخته ایم.” تا درخت بزرگ انقلاب بایستد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه بیش از 30 هزار نیروی پلیس وظیفه نگهبانی از 3 هزار شعبه اخذ رای را بر عهده دارند ، افزود: امیدوارم انتخابات امروز با همان هیاهو و امنیت سالهای گذشته در شش استان و 23 شهر کشور برگزار شود. ” برگزار خواهد شد.

جانشین ناجا خطاب به فرماندهان ارشد نیروها با بیان اینکه انتخابات امروز ایران نوعی عبادت است ، افزود: هر رأی مردم در صندوق های رای ، شما نیز در جوایز آن مشارکت خواهید کرد.

وی گفت: فرمانده ناجا از زحمات شما قدردانی می کند و برای همه ما افتخار است. ما همکارانی داریم که ایمنی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

این افسر پیشکسوت پلیس خاطر نشان کرد: مجاهدین و پرسنل زحمتکش پلیس که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (س) جان خود را برای موفقیت انقلاب اسلامی و حفظ و صلح مردم فدا کردند ، ثابت کرد که نیروهای مسلح برای ما افتخار بزرگی است که مدال “مجاهدین برای خشنودی خدا” را از فرمانده دریافت کنیم.

سردار رضایی در خاتمه با بیان اینکه امروز نتایج برنامه ها و تلاش های چند روز گذشته ما در رابطه با این انتخابات را خواهیم دید ، ابراز امیدواری کرد: این انتخابات در سایه امنیت و بدون مورد خاصی مانند سال قبل برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا