استانی

بیمارستان‌های صحرایی برای بستری‌های کرونایی آماده می‌شود

بیمارستان‌های صحرایی برای بستری‌های کرونایی آماده می‌شود

دنیای 77 / بوشهر استاندار بوشهر از آماده سازی بیمارستان های صحرایی برای پذیرش در بیمارستان کرونا ویروس خبر داد و گفت: بیمارستان های صحرایی با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد بحران استان بوشهر آماده می شوند.

عبدالکریم گراوند ، در جلسه ای در ستاد مدیریت بیماری های پزشکی در استان بوشهر ، گفت که ممنوعیت سفر برای سواحل و استراحتگاه های استان بوشهر دو ماه قبل از نوروز اعمال شده است ، افزود:

رئیس Corona Anti-Corona با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان گفت:

وی افزود: شرکت در اجتماعاتی مانند سفرهای خانوادگی ، معابر ، مراکز خرید و سفرها و از طرف دیگر ، نادیده گرفتن رهنمودهای بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی زمینه افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب را فراهم کرده است. “

گراوند با تأكيد بر همكاري عمومي در رعايت پروتكل بهداشتي و كاهش ميزان بيماري هاي عروق كرونر و پذيرش در بيمارستان ها ، گفت: در صورت عدم مراقبت هاي لازم ، حوادث و پذيرش در بيمارستان به سرعت افزايش يافته و غيرقابل كنترل مي شوند.

یک مقام عالی دولت در استان بوشهر با تأکید بر لزوم پیشگیری از بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، اظهار داشت: سلامت مهمترین بخش جامعه است و اسلام تأکید دارد که در همه موارد باید با رعایت نکات بهداشتی به سلامتی یکدیگر احترام بگذاریم.

رئیس ستاد تاجگذاری در استان بوشهر با تأکید بر اینکه هیچ فردی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب در امان نیست ، تأکید کرد: تنها راه ایمنی در برابر بیماری عروق کرونا ویروس قلب رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک ، فاصله اجتماعی و شستن دست با آب است. و صابون

استاندار بوشهر همدلی و همراهی همه آحاد جامعه در مبارزه با تاج گذاری را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به صلح همه باید در کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب و جلوگیری از شیوع آن همکاری کنند.

عبدالکریم بر لغو تاسیسات Ground ، نفت و گاز بوشهر و تور صنعتی تأکید کرد: مقامات پارس جنوبی از بازگشت به استان بوشهر در حالت آرام و عادی کارونا منع شده اند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت محدودیت فعالیت های تجاری توسط شهرها بر اساس رنگ ، گفت: در 10 شهر استان بوشهر باید کلیه محدودیت های فعالیت های تجاری براساس رنگ اعمال شود و با متخلفان در تصمیم گیری برخورد شود.

وی گفت: “دادگستری و دادستان ها خدمات قابل توجهی در برخورد با متخلفان ارائه داده اند كه باید در دستور كار قرار گیرد.”

استاندار بوشهر با تأکید بر اعمال محدودیت برای ماشین آلات اجرایی و ادارات در فعالیت کارکنان ، افزود: باید نظارت و نظارت در نظارت بر اعمال محدودیت ها در بخشهای امنیتی دستگاههای اجرایی و اجرایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش پذیرش بیمارستان های کرونا ویروس در بیمارستان های استان بوشهر ، بر لزوم ساخت بیمارستان صحرایی در سطح زمین تأکید کرد.

وی از ممنوعیت اقامت در سواحل و مناطق تفریحی استان بوشهر خبر داد و تأکید کرد: با توجه به شرایط دشوار فعلی ، رفتن به آرامستان های شهرهای مختلف استان بوشهر با بیش از 30 نفر ممنوع است.

استاندار بوشهر با اشاره به روند رو به رشد تخت های بیمارستانی خاطر نشان کرد: اگر پروتکل های بهداشتی تا 10 روز در همه موارد رعایت شود ، می توان زمینه پیشگیری از بیماری را در جامعه فراهم کرد تا برنامه های ویژه ای در دوران مقدس ارائه شود. ماه رمضان.

گراوند بر استفاده از فضای مجازی و استفاده از شبکه های استانی صدا و سیما برای برگزاری برنامه ها در ماه مبارک رمضان تأکید کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا