استانی

بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد

حجت الاسلام رضا جوکر: بیشتر معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس واقع شده است.

امام جمعه بیت المقدس حجت الاسلام رضا جوکر در خطبه عبادی سیاسی روز جمعه خود گفت: بیشتر معادن شن و ماسه استان تهران در بیت المقدس قرار دارد اما قطعا میزان درآمد معادن به شهر و زندگی مردم بازمی گردد.

خبرگزاری دنیای 77 از تهران گزارش داد؛ رضا جوکر امام بیت المقدس در خطبه جمعه خود گفت: (ع.) از محدثان و بزرگان بوده و دارای مقام و منزلت علمی والای و نقص و استحباب هستند و بارگاه حضرت معصومه (س) مظهر قبر گمشده حضرت زهرا (س) است. .

وی گفت: رمز محبوبیت و موفقیت امام خمینی (ره) برای نسل‌های مختلف و خارج از کشور در دو دسته است، یکی اینکه بندگی خدا باشد و دیگری وقت خود را وقف خدمت به خدا کند. مردم و جهاد.

خطیب نماز جمعه بیت المقدس با اشاره به حفظ محیط زیست افزود: مسوولان موظف به پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی هستند و رهبری 15 حکم در زمینه فرهنگ و اخلاق محیط زیست و محیط زیست صادر کرده اند.

وی ادامه داد: بیشتر معادن شن و ماسه استان تهران در شهر قدس قرار دارد اما قطعا میزان درآمد معادن به شهر و زندگی مردم باز می گردد.

حجت الاسلام جوکر ضمن تجلیل از خادمان ملکوتی شهرقدس که به پرچم ملکوتی پیوستند و میز خدمت را برپا کردند، به حضور پیشکسوتان ورزش آذربایجان که به حرم امام خمینی (ره) صعود کرده بودند اشاره کرد. فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس است و می گوید: هنجارشکنی و رشادت های حرم امام رضا (ع) را محکوم می کند و باید حرکتی تهاجمی و تدافعی در عرصه هنر باشد و هنرمندان متعهد انقلابی روی صحنه بیایند و فیلم را تقویت کنند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما وظایف زیادی دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر سفر رئیس جمهور تاجیکستان به کشورمان، از توقیف نفتکش های یونانی قدردانی کرد و تحریم خواهد کرد.

پایان یام /

دکمه بازگشت به بالا