عمومی

بکارگیری نرم افزار سی ار ام

وقتی شروع به فکر کردن در مورد نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود می کنید، بهترین زمان برای شروع طبیعتاً در آغاز کار است.

CRM چیست؟

برای پاسخ به سئوال: نرم افزار CRM چیست باید بگوییم که CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. به زبان ساده، CRM با پشتیبانی از مدیریت فروش، ارائه بینش، ادغام در کانال های اجتماعی و ارائه راه های برقراری ارتباط تیمی، به شما در مدیریت داده های مشتری کمک می کند.

شما بسته به نوع شغل و نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید به ویژگی های مختلفی برای CRM نیاز خواهید داشت. بنابراین، تحقیق در مورد چگونگی انتخاب CRM برای مشاغل خود یک گام اساسی برای کسب و کار شما است. این راهنما نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود و بهترین راه حل کلی برای مدیریت روابط مشتری را به شما پیشنهاد می دهد.

بکارگیری نرم افزار سی ار ام

 در نرم افزار CRM باید به دنبال چه چیزی باشم؟

هنگام درک نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود، یک اشتباه اجتناب ناپذیر وجود دارد که بسیاری از شرکت ها را آزار می دهد: تلاش برای یافتن راه کار برای نرم افزار های CRM محبوب به جای تمرکز بر نیازها و اولویت های کاری آنها. همانطور که شروع به درک نحوه انتخاب CRM برای تجارت خود می کنیم، باید چند سوال از خود بپرسید:

  1. چه فرآیندهایی در تجارت شما ناکارآمد هستند و CRM چگونه این فرآیندها را بهبود می بخشد؟
  2. آیا گردش کارهایی وجود دارد که باید آنها را ایجاد کنیم؟
  3. چه کسی از CRM استفاده خواهد کرد؟
  4. کدام نرم افزار ها باید با CRM ادغام شوند؟
  5. بودجه ما چقدر است؟

اکنون که این سوالات را از خود پرسیدید، باید درک بهتری از آنچه در نرم افزار CRM جستجو می کنید داشته باشید. با این حال، هنوز به طور کامل به این سوال پاسخ نمی دهد که چگونه CRM را برای تجارت خود انتخاب کنید. برای انجام این کار، قبل از شروع به کار جستجو، باید چندین فاکتور را عمیق تر بررسی کنیم.

CRM خوب چه شکلی است؟

با شروع تحکیم برنامه خود برای دانستن نحوه انتخاب CRM برای مشاغل، چند کار می توانید انجام دهید تا ارزیابی کنید که CRM خوب چگونه به نظر می رسد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا آن را در مکان مورد نیاز خود قرار دهید یا خیر، آیا ویژگی های مورد نیاز شما را دارد، آیا می تواند با نرم افزار های دیگر ادغام شود و آیا با بودجه شما متناسب است. بعد از اینکه هر CRM خاصی در این زمینه ها مثبت آزمایش شد، می توانید با پیشرفت در زمینه انتخاب CRM برای مشاغل خود، آن را در نظر بگیرید.

بکارگیری نرم افزار سی ار ام

CRM ابری یا نصبی

یکی از اولین سوالاتی که باید هنگام ارزیابی نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود از خود بپرسید: CRMابری یا نصبی؟

مهم نیست که تجارت شما بیشتر آنلاین است یا آفلاین، این مسئله این است که تجارت شما چقدر در گرفتن منابع CRM فوری قابل اعتماد است.

اگر به سراغ CRM میزبانی شده از طریق cloud بروید، فقط تا زمانی که اتصال اینترنت داشته باشید می توانید به آن دسترسی داشته باشید، کنترلی بروی اطلاعات خودتان ندارید و افراد به اطلاعات شما دسترسی دارند و نکته منفی CRM در محل این است که شما به یک متخصص IT محلی نیاز دارید که بتواند هر مشکلی را که ممکن است بوجود آورد حل کند، بنابراین باید ارزیابی شود.ولی در صورت انتخاب CRM نصبی، شما مالک این برنامه هستید، کنترل کاملی به روی اطلاعات خود دارید و میتوانید برای همه افراد حد مجاز دسترسی مشخص کنید.

هر کسب و کاری الزامات منحصر به فرد خود را داراست. شما باید سعی کنید CRM را پیدا کنید که تا حد ممکن نیازهای شما را برآورده کند.

برای ارسال، دریافت و پیگیری رسیدهای معتبر ممکن است به CRM نیاز داشته باشید. ممکن است برای جمع آوری اطلاعات مشتری و ارسال ایمیل مستقیم به مشتریان خود به CRM نیاز داشته باشید. به سوالات پاسخ دهید، از ابزارهایی که قبلاً داشته اید، استفاده کنید و ویژگی های مورد نیاز خود را مشخص کنید و به چگونگی انتخاب CRM برای تجارت خود فکر کنید.

ادغام و یکپارچه سازی

این بسیار واضح است و اگر CRM با نرم افزار های دیگر ادغام شده باشد کار شما راحت تر می شود. اکثر نرم افزار های CRM به شما می گویند که کدام برنامه ها و نرم افزار ها به طور طبیعی در وب سایت خود در نرم افزار های خود ادغام شده اند.

همانطور که در مورد ویژگی های مورد نیاز خود فکر می کنید، باید بدانید که برای ادغام با CRM به چه نرم افزار دیگری نیاز دارید. پس از انجام این کار، یک قدم به درک نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود نزدیک هستید.

چگونه می توانم CRM را برای کسب وکار خود انتخاب کنم؟

اکنون که تمام کارها را برای تعیین نحوه انتخاب CRM برای مشاغل خود انجام دادید، وقت آن است که CRM را برای تجارت خود انتخاب کنید.

بسیاری از گزینه های CRM ایده آل وجود دارد، اما در اینجا تعداد انگشت شماری وجود دارد که نیازهای مورد بحث شما را برآورده می کند. با پیشرفت روند انتخاب CRM، CRM هایی وجود دارند که ما برای هر شغل در هر مرحله توصیه می کنیم، زیرا انجام یک کار مدیریت ارتباط با هر مشتری تقریباً بی نهایت مقیاس پذیر و انعطاف پذیر است. به علاوه، آنها به طور منظم ویژگی هایی را اضافه می کنند.

بودجه خود را نیز در نظر بگیرید، یک نسخه کاملاً رایگان CRM، بسته های مقرون به صرفه برای ویژگی های اضافی و یک سازمان کاملاً قابل تنظیم برای هر آنچه که می خواهید دارد.

پیشنهاد ما به شما چیست؟

پارس ویتایگر، تقریباً بی نهایت مقیاس پذیر و انعطاف پذیر است تا با هر آنچه برای CRM نیاز دارید سازگار باشد. یکی از بهترین قسمتهای آن، این است که چگونه می توان یک چارچوب ایمن را به CRM قدرتمندی تبدیل کرد که دقیقاً متناسب با نیازهای شما باشد.

ساختار ساده این نرم افزار به شما امکان می دهد به طور طبیعی یک جریان پروژه ایجاد کنید و همکاری بین اعضای تیمی را که روی این پروژه ها کار می کنند را افزایش دهید.

یکی از ویژگی های خاص پارس ویتایگر داشبورد آن است. می توانید با نگاه کردن به داشبورد، اطلاعات کلی از امور کسب و کارتان بدست آورید.

در تقویم پارس ویتایگر، علاوه بر ادغام با دیگر نرم افزارها، می توانید همه فعالیت ها، رویداد ها و… را ثبت کنید، با دیگران به اشراک بگذارید و یادآورهایی برای آن ها تنظیم کنید.

نرم افزار CRM پارس ویتایگر، به دلیل متن باز بودن، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد  و می توانید براحتی الزامات کسب و کارتان را به آن اضافه کنید تا گردش کاری یکنواخت و یکپارچه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا