جامعه و خانوادهکسب و کار دنیای 77

بهترین دیزاینر منزل در تهران + معرفی شرکت دکوراسیون داخلی معتبر

بهترین دیزاینر منزل و شرکت دکوراسیون داخلی

شرکت دکوراسیون داخلی ، در واقع شرکتی است که با استفاده از تیم با تجربه و حرفه‌ای که جمع آوری کرده، خدمات بسیار بیشماری را می‌تواند ارائه دهد. یکی از خدمات چنین شرکت‌های معتبر و با سابقه، دیزاین منزل است. امروزه اغلب مردم برای چیدمان بهتر و استفاده از فضاهای مناسب و بسیاری ایده‌های دیگر به یک دیزاینر عالی و با تجربه نیاز دارند. در واقع همان فردی که من در شرکت‌های مختلف به دنبال او بودم.

پس از خرید خانه، به این فکر افتادم که منزل من با یک دیزاین عالی، می‌تواند ایده‌آل ترین فضا را به من بدهد. به همین منظور بعد از مراجعه به چندین شرکت دکوراسیون داخلی و تحقیقی که انجام دادم، بهترین دیزاینر منزل در تهران را در شرکت آرین پاراکس پیدا کردم. در این محتوا قصد دارم تمام تجربه‌ها و اتفاقاتی که در طی همکاری من با این تیم حرفه‌ای و معتبر پیش آمد را با شما در میان بگذارم. پس با من همراه باشید.

بهترین دیزاینر منزل در تهران + معرفی شرکت دکوراسیون داخلی معتبر

بررسی نقش یک دیزاینر منزل و وظایف آن

من در دیدارهای متعددی که با شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس داشتم، متوجه شدم یک دیزاینر با تجربه می‌تواند در دیزاین منزل نقش بسیار مهم و قابل توجهی داشته باشد. این نقش مهم با استفاده از مشاوره‌ها و پیشنهادهای برنامه ریزی شده به طور کامل مشخص می‌شود. برخی وظایف مهمی که یک دیزاینر باید داشته باشد و من آن را طی جلسات مشاوره متوجه شدم شامل موارد زیر می‌شود:
    ارائه مشاوره و در اختیار قرار دادن پیشنهادهای خلاقانه برای چیدمان و مبلمان فضا در یک منزل
    ترسیم نقشه‌های دو بعدی و سه بعدی، طرح‌های برنامه ریزی شده و تجسم پروژه برای مشتری
    مشخص کردن زمان تعیین شده، برنامه هماهنگ شده جهت شروع و پایان پروژه، هماهنگی‌های لازم و در نهایت تحویل پروژه مورد نظر
در واقع برای من تمامی این وظایف در همان چند جلسه ابتدایی به طور کامل مشخص شد. من با اطمینان کامل پروژه خود را در اختیار این شرکت دکوراسیون داخلی قرار دادم و همکاری ما آغاز شد.

چگونه می‌توان بهترین دیزاینر منزل را انتخاب کرد؟

به نظر من دو دلیل وجود دارد که اغلب مردم برای دیزاین و دکور خانه‌های خود از دیزاینر منزل استفاده نمی‌کنند. یکی از این دلایل هزینه‌های مربوط به این پروژه است که در واقع برای هر کسی این هزینه مهم است. ولی تجربه من با این شرکت، واقعیت دیگری را در پی داشت. قیمت مناسب و در عین حال دیزاین بسیار عالی و حرفه‌ای یکی از ویژگی‌های این شرکت با سابقه است. دلیل دیگر که بسیار مهم می‌باشد این است که اغلب مردم خود را در این زمینه یک فرد با تجربه و حرفه‌ای می‌دانند.
در صورتی که تجربه‌های من با این شرکت نشان داد که تجربه و اطلاعات ما در زمینه دیزاین منزل کافی و مناسب نمی‌باشد. یک دیزاینر منزل، با استفاده از اطلاعات علمی و تخصصی که دارد کارهای اصولی و استاندارد را با توجه به ذهن خلاق خود به صورت کاملا ایده‌آل انجام می‌دهد. در واقع من معتقد هستم که اگر هر کار و حرفه توسط متخصص آن انجام شود، بهترین نتیجه را خواهد گرفت. در مورد دیزاینر منزل در تهران نیز من با استفاده از ایده‌ای که در ذهنم داشتم و با توجه به مشاهده طراحی‌های داخلی این شرکت توانستم به راحتی یک دیزاینر منزل حرفه‌ای و زبده را انتخاب کنم. البته از نظر من و با توجه به تجربه‌ایی که با بهترین شرکت دکوراسیون داخلی داشتم، بهترین دیزاینر منزل ویژگی‌های متعددی دارد که در بخش‌های بعدی این ویژگی‌ها را با شما در میان خواهم گذاشت.

بهترین دیزاینر منزل در تهران + معرفی شرکت دکوراسیون داخلی معتبر

ارزیابی ویژگی‌های یک دیزاینر در شرکت دکوراسیون داخلی

به مرور زمان من با این شرکت دکوراسیون داخلی و تیم مجرب آن، بیشتر آشنا شدم. در واقع به این موضوع پی بردم که یک دیزاینر حرفه‌ای دارای ویژگی‌های خاص و برتری می‌باشد. به همین منظور متمایز از سایر افراد است. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
    یک دیزاینر از لحاظ تحصیلات، دانش، تخصص، سابقه و همچنین رزومه و نمونه کار در رشته مورد نظر خود باید بسیار توانمند باشد و بتواند با استفاده از این دانش، بهترین طرح و ایده را خلق کند.
    دیزاینر حرفه‌ای با تمامی اصول و استانداردهای بین المللی به طور کامل و جامع آشنایی دارد و طرح و پیشنهاد خود برای دیزاین منزل را بر اساس این استانداردها بیان می‌کند.
    طراح و دیزاینر با تجربه، با درک نیاز و سبک مورد نظر مشتری و تلفیق آن با ایده‌های موجود، یک طرح و دیزاین کاربردی و مناسب با سلیقه شما ایجاد می‌کند.
    به نظر من از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجموعه در شرکت دکوراسیون داخلی و به ویژه دیزاینر آن شرکت، توجه و در نظر گرفتن بودجه مشتری برای دیزاین منزل می‌باشد. البته برای من این موضوع کاملا رعایت شده بود.
    یک دیزاینر با تجربه در ابتدای کار با توجه به سلیقه مشتری و طرح و ایده‌های خلاقانه، با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته چیدمان و دیزاین منزل را طراحی می‌کند و طرح نهایی را به مشتری نشان می‌دهد.
    از ویژگی‌های برتر دیگر یک دیزاینر، به روز بودن و همراه بودن با مد و طراحی می‌باشد. در واقع این ویژگی در دیزاین منزل من بسیار تاثیرگذار بود.

دیزاین منزل در شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس

من در طول همکاری با شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس متوجه شدم اصولی در دیزاین منزل وجود دارد که من به آن‌ها توجهی نداشتم. در صورتی که رعایت این اصول در دیزاین منزل بسیار موثر می‌باشد. از اولین اصولی که توسط این تیم رعایت شد، کنتراست بود. این اصل در واقع در کنار تکرار عناصر هم بافت و یا هم رنگ یک فضای جذاب و دلنشین را ایجاد می‌کند. به طور کلی تضاد و یا کنتراست خود به تنهایی سبب جلوگیری از یکنواختی در دیزاین منزل خواهد شد. نقطه کانونی هر منزلی می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال در قسمت نشیمن، قرار گرفتن شومینه و یا یک تابلو هنری و خلاقانه نقطه کانونی است. نورپردازی نیز از اصول دیگری است که باید به صورت حرفه‌ای و متناسب توسط دیزاینر انجام شود تا فضای خانه دلنشین و آرامش بخش باشد.

تعادل و توزیع وزن در دیزاین منزل از دیگر اصولی است که می‌تواند از نوع متقارن و یا نا متقارن باشد که در این مورد هم سلیقه مشتری و هم طرح و ایده دیزاینر مطرح می‌شود. رنگ آمیزی از مهم‌ترین اصولی است که در دیزاین منزل باید رعایت شود. این رنگ آمیزی در دیوارها بسیار جلب توجه می‌کند. رنگ آمیزی مناسب و اصولی آرین پاراکس باعث بزرگ نشان دادن فضا و یا حتی برطرف کردن برخی نواقص در منزل می‌شود. در مورد اصل مقیاس و یا نسبت، موضوعی که مطرح می‌شود مقیاس وسایلی مانند مبلمان، کمد و یا پرده نسبت به مقیاس فضای منزل می‌باشد که باید به درستی انتخاب شود. به طور کلی استفاده و انتخاب درست برخی عناصر در دیزاین منزل تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارند. از جمله این عناصر کتابخانه، قاب عکس‌های هنری، پارتیشن‌های جدا کننده فضا، گل‌های آپارتمانی مناسب با سبک دیزاین منزل و غیره می‌باشد که اگر توسط یک دیزاینر، دیزاین شود بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

بهترین دیزاینر منزل در تهران + معرفی شرکت دکوراسیون داخلی معتبر

دستاورد

به طور کلی فاکتورهای مهمی در این مجموعه شرکت دکوراسیون داخلی وجود دارد که باعث شده است من هر پروژه را با اطمینان کامل در اختیار این تیم قرار دهم. نتیجه کار به این صورت است که این تیم با مدیریت زمان، سریع ترین حالت ممکن، کم‌ترین مشکل، هزینه‌های کم و به صرفه، در نهایت بهترین دکور و دیزاین منزل را برای مشتری فراهم می‌کنند.

منبع : آرین پاراکس

دکمه بازگشت به بالا