استانی

برگزاری مجمع سالیانه هیات هندبال خراسان رضوی

برگزاری مجمع سالیانه هیات هندبال خراسان رضوی

دنیای 77/ خراسان رجوی رجوی رئیس هیئت هندبال خراسان گزارش عملکرد هیئت در سال 1400 را تشریح کرد.

رضا علیزاده در مجمع سالانه کمیته هندبال که در محل ستاد این کمیته برگزار شد، درباره تاثیرگذاری این کمیته گفت: از ابتدای شروع کار تاکنون حدود 10 فعالیت به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. ماه و پس از آن در گام اول با تغییر ساختار هیئت مدیره فعالیت آن را آغاز کردیم تا بتوانیم از تمامی اختیارات استان استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: 15 کمیته در این زمینه فعال شده و در مجموع 150 نفر از جمله دبیران کمیته ها و اعضای آنها در این زمینه فعالیت می کنند که به معنای بهره گیری از نیروی انسانی و اصلاحات ساختاری موثر خواهد بود.

علیزاده از فعال شدن مجدد شهرهایی مانند کوچان، گناباد و سرخا در استان خبر داد و گفت: بسیاری از روسای هیئت ها فعالیت خود را از سر گرفته اند و برخی مانند خواف، گلبهار، طرقبه و شاندیز در حال فعال شدن هستند. امیدواریم بتوانیم هیئت های بیشتری را برای بهره برداری از پتانسیل های کل استان وارد کنیم.

رجوی رئیس هیئت هندبال خراسان ادامه داد: جلسات زیادی با اداره ورزش و جوانان برای افزایش فضای ورزشی برگزار شد زیرا خانه هندبال در این سال ها در اختیار هیئت نبود و امروز در اختیار هیئت است. . دوبار تخته هندبال.

علیزاده گفت: در دوران شیوع کرونا و پس از فروکش، مسابقات زیادی از جمله مسابقات ورزش خانگی، جام رمضان، هندبال و بازی های خیابانی، مسابقات قهرمانی استانی دختر و پسر، مسابقات تدارکاتی و … برگزار کردیم.

وی سامانه پنج شنبه هندبال استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 11 دوره مسابقات چند هفته ای در این سامانه برگزار شد که در این سامانه نشان دهنده فعالیت همه هندبال کاران استان است. استان ما میزبان لیگ برتر دختران با نماینده بوده و میزبان مسابقات نوجوانان کشور بوده است. 3 تیم نیکتا چوب سبزوار، دیش دیش و استار ساجان از مشهد به مسابقات جوانان کشور اعزام می شوند.

وی همچنین افزود: 8 تیم به مسابقات منطقه ای کشور اعزام می شوند ضمن اینکه تیم جوانان خراسان رجوی امروز در فینال کشور جزو 8 تیم برتر کشور خواهد بود و در مسابقات پیش رو در مسابقات کشوری شرکت خواهیم کرد. در مجموع 7 تیم مردان و زنان.

رئیس هیات هندبال در خصوص افتخارات کسب شده توسط هندبالیست های استان گفت: تیم جوانان در سال گذشته به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان و پسران و نوجوانان پسر دست یافت. 8 تیم حضور داشتند که پیشکسوتان خراسانی مقام قهرمانی، مردان و زنان مقام اول و دوم لیگ را کسب کردند و جوانان مشهد نیز به مقام اول نایب قهرمانی منطقه ای کشور دست یافتند.

علیزاده با اشاره به اینکه خراسان رضوی اردوها و مسابقات کشوری زیادی برگزار کرده است، گفت: 8 بازیکن از تیم ملی جوانان، 4 بازیکن از تیم ملی جوانان، 6 بازیکن از تیم ملی بزرگسالان، 3 بازیکن از دختران و در مجموع 21 بازیکن. . این تیم به صورت ملی دعوت شد. همچنین مربی تیم ملی جوانان، کیشور و فیزیوتراپیست تیم ملی نیز از خراسان رجوی دعوت شده بودند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های زیادی افزود: کلاس های تئوری مربیگری 3 سطحی، کارگاه های هندبال خیابانی، کلاس های آنلاین حقوق ورزش و کارگاه های آموزشی مربیان و داوران در خراسان رجوی برگزار می شود.

علیزاده از اعطای 15 مجوز برای آموزشگاه های هندبال خبر داد و گفت: همچنین فعالیت های فرهنگی زیادی انجام داده ایم که شرکت های زیادی از جمله سازمان الیت، ورزش78، سیمان برق تربت جام، حمل و نقل کویری گناباد، فجر پیدخت به کمک این آموزشگاه ها آمده اند. شهرک.” صنایع فریمان، شرکت دیش دیش و … به هندبال استان کمک کرده اند.

علیزاده از پرداخت ها و هزینه ها به هیئت هندبال خراسان خبر داد و گفت: سالانه 9 میلیارد و 611 میلیون ریال برای هیئت هندبال استان جمع آوری شد و هزینه های پرداختی هیئت برای اداره امور نیز 8 میلیارد و 569 بوده است. میلیون ریال در سال گذشته

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا