عمومی

برگزاری مانور نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برگزاری مانور نظارت بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در جمع خبرنگاران در کنار راهبرد نظارتی بر مراکز عرضه کالاهای اساسی در استان سمنان اظهار داشت: همزمان با آن آغاز شد. زمان با تمام نقاط کشور در استان سمنان.

وی افزود: 30 تیم برای اجرای راهبرد سراسری در استان سمنان مستقر شده و وظیفه نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی را در مراکز عرضه این محصولات در سراسر استان بر عهده دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه بازار با حضور تمامی ذی نفعان و همکاران از جمله جهاد کشاورزی، سازمان های صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی، فرمانداری ها و تجمیع نظارت و بازرسی بازار انجام می شود، خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی شامل محصولات پروتئینی، مرغ، تخم مرغ و گوشت و سایر محصولات اساسی مانند برنج، روغن، شکر و سایر محصولات خواهد بود و نانوایی ها و نانوایی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

قاسمی با بیان اینکه بازرسی ها و نظارت بر بازار در استان سمنان برای کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات به صورت مستمر و دائمی انجام می شود، تاکید کرد: این راهکار بخشی از فعالیت های مستمر و سالانه جهاد کشاورزی و سازمان های همکار برای کنترل و نظارت بر بازار است. ..

وی با اشاره به اینکه این راهبرد امروز به صورت نمادین و سراسری در حال انجام است، گفت: نظارت و بازرسی از بازارهای استان سمنان به دلیل اهمیتی که دارد کامل نیست و به صورت مستمر در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش مهم و پیشگامانه مردم در توسعه نظارت بر بازار افزود: در اجرای ماموریت مهمی که بر عهده دارند کمک کنید.

دکمه بازگشت به بالا