استانی

برنامه دشمن این است که ایرانی را در برابر ایرانی قرار بدهد

برنامه دشمن این است که ایرانی را در برابر ایرانی قرار بدهد

دنیای 77/خوزستان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خوزستان گفت: امروز ایران ایرانی قدرتمندی است که اقوام و مظاهر مختلف در کنار هم زندگی می کنند، اما اگر ایران ضعیف شود، قومیت مانند گذشته به تهدید تبدیل می شود و عامل انزوا می شود. .

حجت السلام آیات عادلی نژاد در مجمع عمومی دانشگاه علمی کاربردی خوزستان که به مناسبت سالروز تاسیس امروز (4 مهرماه) برگزار شد، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به سوی ایرانی قدرتمند و مستقل حرکت کنیم. . تلاش های زیادی برای بازیابی تصویر ایران به عنوان یک ایران ضعیف و وابسته انجام شده است و دوگانگی واقعی بین ایران قدرتمند و مستقل و ایران ضعیف و وابسته وجود دارد.

به گزارش دنیای 77، وی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد ما را در یک دوگانگی غیرواقعی قرار دهد. اگر فضای فرهنگی و رسانه ای از پیروزی انقلاب اسلامی را دنبال کنید، می بینید که بارها سعی می کنند دوگانگی به نام دوگانگی ایرانیت و اسلامیت را طراحی کنند. آنها در مورد محیط مذهبی و ملیت ایرانی تضاد ایجاد می کنند که این یک موضوع ساختگی است تا جوانان ما را با دروغ و دوراهی های دروغین اشتباه بگیرند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوزستان گفت: ایرانیان قرن ها و سال ها با حفظ هویت ملی خود اسلام را پذیرفته اند و این مایه افتخار است. ایرانیان خدمات متقابل بزرگی برای اسلام انجام داده‌اند و آیت‌الله مطهری این خدمات را به صورت کتابی توصیف کرده‌اند، بنابراین این دوگانگی‌های نادرستی است که به دشمن دامن می‌زند.

عدلین زاد بیان کرد: در بحث فرهنگی یکی از دوگانگی هایی که دشمن دامن می زند، دوگانگی حجاب و بی حجابی است. امروز مسئله کشور ما حجاب یا بی حجابی است. با توجه به آنچه حضرت آقا اشاره کردند، دوگانگی که واقعاً دشمن به دنبال آن است، یک ایران قدرتمند و مستقل و یک ایران ضعیف و وابسته است و تمام تلاش دشمن این است که اقتدار، عزت، عظمت و عظمت امروز ایران را از بین ببرد. به دلیل درگیری ایرانیان با ایرانیان از بین رفته است و قصدشان این است که ایرانیان را در مقابل ایرانیان قرار دهند، یعنی شهروندان جامعه را در مقابل یکدیگر قرار دهند تا این اقتدار، عظمت و عظمت را خنثی کنند.

وی افزود: با بهانه ها و موضوعات مختلف می توانند در هر زمان و برهه ای مسائل و مشکلات را وارد صحنه کنند و این موضوعی است که باید به آن توجه کنیم. امروز اگر همه ما بر اساس منافع ملی و عشق به ایران عزیزمان دست به دست هم دهیم و به سمت استقرار، پیشرفت، توسعه و تکامل حرکت کنیم، ایرانی را خواهیم داشت که امروز داریم و همه در دل و جان آن هستیم. ما زنده‌ایم، ایران غنی‌تر، بزرگ‌تر و وسیع‌تر خواهیم داشت، زیرا محیطی که نفس می‌کشیم، محیطی نخبه با حضور دانش‌آموزان است.

رئیس شورای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان گفت: در خصوص اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد طبیعتاً فضایی که باید این مسائل در آن حل و فصل شود، محیط و فضای دانشگاه است. تحصیل کرده این مکان ها باید این مشکلات را حل کنند. امروز ایران یک ایران قدرتمند با قومیت ها و عبارات مختلف است که در کنار هم زندگی می کنند، اما اگر ایران ضعیف شود، قومیت مانند گذشته به تهدید تبدیل می شود و باعث جدایی می شود.

ادلین زاد همچنین گفت: اگر به تاریخ 200 سال گذشته نگاه کنیم، ایران ضعیف بود و قومیت عامل تفرقه و تفرقه بود، اما وقتی ایران کشور قدرتمندی است، قومیت تهدید نیست بلکه فرصت است. وقتی صدام و رژیم بعث به خوزستان حمله کردند، چرا یک جوان ایرانی از خراسان، گلستان و سیستان و بلوچستان به استان خوزستان آمد و او را نجات داد، هرچند که زبان، لهجه، گویش و جغرافیایش فرسنگ ها با هم فاصله دارد؟ زیرا ایران کشور قدرتمندی است و اقوام زیر سایه ایران قدرتمند در کنار هم زندگی خواهند کرد.

وی افزود: دین و مذهب در سایه ایران قدرتمند به فرصت تبدیل می شود اما اگر ایران کشور ضعیفی بود دین و قومیت تهدید می شد. اگر تاریخ 200 ساله کشور را رصد کنیم، متوجه می شویم که تحت تأثیر این چیزها قرار گرفته ایم. امروز تمام تلاش دشمن بر این است که با دامن زدن به گسل های قومی، مذهبی و مذهبی و ایرانیان علیه ایرانیان، درگیری داخلی ایجاد کند و همه باید بر این نکته تمرکز کنیم که امنیت و آرامش اساسی ترین نیاز برای توسعه هر کشوری است. و توسعه.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به فعالیت های دانشگاه علمی کاربردی افزود: دانشگاه های جامع علمی کاربردی نقش بسیار مهمی در رشد کشور ایفا می کنند. علم و دانش در کنار مهارت و آموزش مهارت های عملی نقش بسیار مهمی ایفا می کند و حلقه مفقوده ای در آموزش امروز ما که سال هاست با آن دست و پنجه نرم می کند، حلقه مفقوده آموزش مهارتی است که برای پوشش دانشگاه کاربردی فاکر شکل گرفته است. علوم . . ممکن است پس از گذراندن دوره چهار ساله آموزشی، دانشجو در زمینه نظری صلاحیت داشته باشد، اما در حوزه عملیاتی گاهی متوجه می شویم که فارغ التحصیلان دانشگاه به الگوی مطلوب دست نیافته اند. پاسخگویی به خلأهای موجود در آموزش مهارت های جامع علمی و کاربردی دانشگاه.

عدلین زاد بیان کرد: از همه تلاش ها و تلاش های فکری و فرهنگی معلمان، مدیران، اساتید محترم و دانش آموزان عزیز تشکر می کنم و انشاالله همه این تلاش ها و تلاش ها مایه شکوفایی و رشد کشور باشد و امیدوارم سرآغاز باشد. دهه چهارم فعالیت های علمی و آموزشی این دانشگاه معتبر و با سابقه می تواند منشاء تحول در بخش آموزش عالی کشور باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا