ورزش

بررسی وضعیت ۳ ستاره مصدوم پرسپولیس مقابل مس

به گزارش سواچ، با بازگشت امید عالیشاه و وحید امیری، یحیی گل محمدی اکنون در آستانه دیدار با مس رفسنجان با مصدومیت سه بازیکن دیگر تیمش مواجه است.

بررسی وضعیت ۳ ستاره مصدوم پرسپولیس مقابل مس

امید عالیشاه پس از چند هفته دوری از تمرینات تیمی و گروهی، قبل از رویارویی با مس رفسنجان در تمرینات تیمی شرکت کرد و برای حضور در تیم فیکس مدعی شد. وحید امیری پس از مصدومیت و حضور کوتاه در تیم ملی و پرسپولیس نیز قرار است با شاگردان محمد ربیعی به میدان برود.

با این حال بزرگترین نگرانی یحیی گل محمدی وضعیت مصدومیت سه ستاره دیگر تیمش است.

بیراناندا; نادیده گرفتن دردهای قدیمی
بیرانوند با وجود مصدومیت از ناحیه کمر، در دو بازی اخیر پرسپولیس به میدان رفت اما وقتی به اردوی تیم ملی بازگشت به گفته کارلوس کی روش تمرینات ویژه ای را دنبال کرد تا از آسیب دیدگی کمرش بکاهد تا آمادگی و قدرت خود را بازیابد. او در آن دو دیدار البته با واکنش نجات دهنده اش مانع شکست قرمزها شد و باید دید مقابل مس رفسنجانی هم بازی می کند یا خیر.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تا مسابقات جام جهانی (احتمالا چهار بازی لیگ برتر) فاصله کمی دارد و نمی خواهد به عضویت دائمی تیم ملی درآید و دومین تجربه جام جهانی خود را از دست بدهد. بیرانوند بهترین آمار را در بین دروازه بانان داخلی مدعی 3 گل زده دارد و امیدوار است در 4 بازی باقی مانده تا آغاز اردوی پایانی بتواند اعتماد سرمربی پرتغالی تیم ملی را جلب کند. این هفته استراحت را در اولویت قرار دهید

میلاد سرلک; مصدومیت نابهنگام
سارلک که در دوران حضورش در پرسپولیس حضور فعالی در تیم ملی داشت و در دوره ویلموتس و پس از اسکوچیچ توانست موقعیت مناسبی را به خود اختصاص دهد و با دیگر هافبک های دفاعی رقابت کند، این روند را با کی روش ادامه داد. اما پس از مصدومیت این بازیکن در جدال با سپاهان، حالا با دلهره زیاد مسافت کوتاهی را در جام جهانی دنبال خواهد کرد. هافبک قرمزها که امیدوار است سیستم پزشکی به او اجازه دهد به تمرینات اولیه بازگردد و برای این تیم رقابت کند، قطعا بازی با مس رفسنجانی را از دست داده است و باید دید آخرین تئوری پزشکی پس از آن چه خواهد بود. این بازی است.

دیابت؛ بسته بندی نشده
در شرایطی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند تعطیلی لیگ به دلیل اردوی تیم ملی باعث آمادگی بیشتر مهاجم مالی شود، او در این مدت با مصدومیت به میدان رفت تا رونمایی از او در تیم لوکادیا قابل انتظار نباشد. . اما با از دست دادن دیدار حساس مقابل مس رفسنجان، احتمالا در لیست تیم مقابل ملوان حضور خواهد داشت و دقایقی از او استفاده خواهد شد. اما در شرایط فعلی او سومین ضربه قطعی اردوگاه ارتش سرخ قبل از دیدار با مس رفسنجان به نظر می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا