استانی

برای فتح سکوهای لیگ می جنگیم

سرپرست والیبال نشسته ایوب آهن: برای کسب سکوی لیگ می جنگیم

رئیس تیم والیبال نشسته آقایان شغل آهن گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی چند ساله این تیم به میدان خواهیم رفت و البته به بومی بودن نیز توجه ویژه ای خواهیم داشت.

خبرگزاری دنیای 77 از اصفهان گزارش دادسید محمد هاشمی درباره حضور تیم والیبال نشسته آقایان جوب آهن در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: در هفته اول از اولین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور میزبان تبریز هستیم. بازی با تیم ملی جوانان

وی ادامه داد: بازی بعدی ما در چارچوب دور اول این رقابت ها مقابل تیم نفت آبادان خواهد بود.

سرپرست تیم والیبال نشسته آقایان شغل آهن اضافه کرد: امسال با ترکیب تیم های موجود سطح مسابقات همان طور که انتظار می رود بسیار بالا خواهد بود چرا که اکثر تیم های لیگ خیلی خوب بسته اند و جذب کرده اند. . اکثر بازیکنان درجه یک ملی پیشنهادات خوبی دارند

هاشمی خاطرنشان کرد: ما به عنوان چند مدافع عنوان قهرمانی در لیگ های باشگاهی کشور مانند سال گذشته برای کسب عنوان قهرمانی و فتح سکوهای لیگ می جنگیم و امسال نیز افتخار می کنیم که شغل آهن با رویکرد باشگاه همسو است. برای بومی شدن سعی کرده ایم تیم بازیکنان کادر فنی را ترکیب کنیم. بیایید قدرت و قدرت موجود در اختیار خانواده بزرگ و سرافراز Job Ahn را انتخاب کنیم.

به گفته برنر؛ هدایت تیم جاب آهن را دو پیشکسوت جاب آهن به نام های علی انصاری و خسرو ابراهیمی (سرمربی و مربی) بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا