عمومی

برادرم فرهنگی بود کرونا نداشت!

برادرم فرهنگی بود کرونا نداشت!

بسیاری هنوز کرونا را یک کلاله می دانند نه یک بیماری. به همین دلیل ، از ابتدای بیماری ، ما دائماً بر این موارد تأکید می کنیم و به همه هشدار می دهیم که از اصطلاح بیماری کرونا استفاده نکنند و هشدار می دهیم که بیمار به دلیل کلاله ، عوارض ناشی از کلوئید -19 یا بیماری عروق بیماری کرونا قلب است. این به ذهنیت فرد تبدیل می شود.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله ایران وی نوشت: “من از همان ابتدا گفتم كه مرگ برادرم به دلیل كرونا غیرممكن است. آیا یك فرد فرهیخته اصلاً حق داشتن تاج دارد؟” این سخنان برادر مردی است كه به همین دلیل درگذشت ، اما پزشکان شفاهی گفتند که آنها به کرونا مشکوک هستند و البته آنها فرصتی برای آزمایش ندارند.

وی مجدداً به پزشک گفت که باید گواهی فوت صادر شود که از ذهن پزشک خارج باشد: “برادر شما تا زمانی که به بیمارستان نیامد ، به کوید -19 مشکوک بود. وی بر اثر شدت آسیب ریه و بسته شدن درگذشت.” ما فرصتی برای انجام آزمایش PCR از وی نداشتیم و به سرعت به مرحله توانبخشی رسیدیم. “به جای ایجاد این همه سر و صدا و تأکید بر هر گونه تاج ، باید به فاصله اجتماعی خود و وضعیت فردی بستگان مرحوم بپرسید آنها را مشاهده کنند. “

مرد اما متوقف نشد و کمی جلوتر رفت و گفت برادرم پروتکل و بهداشت شخصی را به خوبی رعایت می کند. این نوعی توهین است. برادرم سکته کرد. این خانواده به زودی در این مراسم شرکت می کنند و علت مرگ همه را به دلیل حمله قلبی اعلام می کنند.

برادرزاده ماری که اخیراً درگذشت ، گفت: “خانواده دایی من اصرار دارند که آنها می گویند کار دایی من فرهنگی است ، بنابراین گفتن زشت است و گوش می شود.” به عنوان مثال ، دیروز دایی من که فقط خبر مرگ خود را شنیده بود ، با همه تماس گرفت و آنها را از گفتن هر چیزی در این باره منع کرد. وی گفت که اگر کار برادر ما نبود ، ما آن را می پذیرفتیم ، اما طرفداری از فرهنگ برای کرونا هم غیرممکن است و هم زشت. فرقی نمی کند که اگر آن را دنبال کنید هنوز می توانید تاج بگیرید. این یک اپیدمی است و من شرمنده نیستم که بگویم عموی خود را به خاطر آن از دست دادم. “من خودم را در جامعه بزرگی از افراد تحت تأثیر این اپیدمی می بینم و نمی توانم دلیلی برای پنهان شدن پیدا کنم.”

ننگ و اختفا بیماری بیماری کرونا قلب همچنان ادامه دارد که یک سال از شیوع آن می گذرد و نه تنها بسیاری می خواهند اعتراف کنند که علت مرگ عزیزشان Covid-19 بوده است ، اما بسیاری هنوز هم وقتی این بیماری را قبول می کنند انکار می کنند به پزشک مراجعه کنید و علائم را مشاهده کنید. بسیاری از پزشکان می گویند که آنها هنوز نیمی از انرژی خود را صرف تلاش برای قانع کردن بیمار به بیماری عروق بیماری کرونا قلب می کنند که بی احترامی نیست.

فریده اخیراً مادر خود را به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب از دست داده است. وی گفت: “مادر و پدر من سه تاج گرفتند.” من و پدرم بهبود یافتیم ، اما مادرم از بیماری زمینه ای دوام نیاورد و علت مرگ او تاج اعلام شد. مادرم به من دستور داد كه او را در دهكده اي كه در شمال ايران به دنيا آمده دفن كنم ، اما از ابتدا به ما گفتند كه اگر آنجا جانازا داشتي ، به هيچكس نگو چرا كارونا مرد. از آنجا که یا همه از شما فرار می کنند یا شما رفتار خوبی نمی بینید ، موافقم. با این حال ، من هیچ دلیلی برای پنهان کردن پاسخ کسانی که با آنها تماس گرفتند و ابراز همدردی کردند ، ندیدم و حقیقت را می گفتم. مادرم مانند بسیاری دیگر در جهان قربانی تاج شد. راستش را بخواهید ، این حریم خصوصی برای من واقعا آزار دهنده بود. تا آنجا که من فهمیدم به نظر می رسد که ما ، نسل جوان با این مشکل راحت تر هستیم و خیلی راحت در مورد آن صحبت خواهیم کرد. عمه و عموی من خواستند تاج مادرم را ذکر نکنند. “من نمی دانم آنها نگران این رویداد دو روزه بودند.”

وقتی ضربان قلب بالا بود ، هانیه کرونا را گرفت. وی گفت: “تعداد کشته شدگان بسیار زیاد نبود ، اما میزان عفونت بسیار زیاد بود.” من این آزمایش را تا دمای بدن انجام دادم ، در حالی که آزمایش تاج بسیار گران بود. اما رفتارهای دور بر روان من تأثیر بدی می گذارد. من در کار مشکلی نداشتم و آنها به من گفتند که در خانه استراحت کن. 21 روز گذشت ، اما وقتی می خواستم به کار خود برگردم ، یکی از مدیران نگذاشت که برگردم و با همه تماس گرفت ، هنوز ترس از تاج داشت. رفتارهای بسیار بدی را در خانواده ام دیده ام. “به عنوان مثال ، آنها گفتند شما حتماً متوجه شده اید که آلوده شده اید.”

آقای احمدی چند روز پیش از بیمارستان مرخص شد. وی علاوه بر بیماری ، مشاغل دیگری نیز دارد. وی پس از هیپوکسی یک هفته را در مرکز مراقبت های عروق بیماری کرونا گذراند: “صادقانه بگویم ، من اکنون می فهمم که چرا بسیاری از افراد بیماری خود را پنهان می کنند یا خانواده هایی دارند که نمی خواهند علت مرگ عزیزشان را بگویند. Covid-19. ممکن است به عنوان بهداشت نامناسب متهم می شود

در بیمارستان ، همه از کنار من رد می شدند ، حتی برخی از پرستاران و کادر پزشکی گفتند شما حتماً یک سفر و زمان داشته اید و آن را رعایت نکرده اید و اکنون کارت به اینجا کشیده شده است. صادقانه بگویم ، من همیشه از کادر پزشکی و تلاش هایشان سپاسگزارم و از سخنان آنها نیز خسته شدم ، اما هیچ کس انتظار نداشت که این کلمات را در تخت بیمارستان بشنود. اگرچه من واقعاً به مسائل بهداشتی اهمیت می دادم. در این مرحله ، پایین آمدم ، اما به نوعی آلوده شدم. با این همه ظاهر ، انگار تقصیر من بود. این نگاه اجمالی خارج از بیمارستان نیز بود. دوستانم با من تماس گرفتند و حال من را جویا شدند ، جمله اول این بود ، شما نباید باور کنید؟ به خاطر کارتان جلسه را از دست دادید؟ “من می گویم کسی که تاج خورده است نیازی نیست شخصی باشد که خودش آن را مشاهده نکرده است. از طریق تمام مشاهدات می توان از این بیماری خلاص شد و شما قربانی عدم مشاهده بیماری دیگری خواهید شد.”

هاری یزدانی ، پزشکی که چندین ماه با بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب کار کرده است ، توضیح داد که تقریباً یک سال پس از اعلام این بیماری همه گیر همچنان وجود دارد: “متأسفانه هنوز کلاله ای به آن پیوسته است. یک بیماری و این انگ اجتماعی در کمین است. و بنابراین شیوع بیماری افزایش می یابد. ما با بیماری ناشناخته و ترسناکی روبرو هستیم که از همان ابتدا باعث ترس و اضطراب عمومی شده است ، بیماری که درمان آن کاملا ناشناخته است. من به خاطر می آورم ابتدای اپیدمی ، همکار من از یک کادر پزشکی بیمارستان بود. آنها واکنش عجیبی از طرف مدیر ساختمان داشتند. مدیر ساختمان قفل ورودی را عوض کرد زیرا می ترسید که پزشک کل ساختمان را آلوده کند. “این واکنش ها ناشی از ترس و اضطراب شدید در مورد این بیماری. “

به گفته وی ، حتی یک سال پس از شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، بسیاری از افراد هنوز سعی می کنند بیماری خود را به طور جدی انکار کنند و به طور جدی با پزشکان بحث می کنند که علائم آنها علائم بیماری عروق بیماری کرونا قلب نیست و این واقعا وحشتناک است. زیرا بیماری فقط درصورتی قابل کنترل است که افراد آن را بپذیرند و خود را منزوی کرده و به دیگران بگویند که این بیماری را دارند و فاصله اجتماعی را رعایت می کنند. به همین دلیل است که باید اعتماد به نفس مردم را افزایش دهیم. آن شخص به سیستم بهداشت و درمان و شخصی به سیستم بهداشت و درمان ایمان دارد تا بتوانیم انتقال بیماری را کنترل کنیم. شکستن نظم عفونت از طریق مخفی امکان پذیر نیست.

وی همچنین به تعدادی از دلایل پنهان کاری اشاره می کند: «برخی از اسرار دلایل اقتصادی دارند. هرکسی از از دست دادن شغل خود می ترسد. همچنین می توان فرد را به دلیل عدم انجام مسئولیت های اجتماعی خود و به خطر نیفتادن دیگران تشخیص داد. در چنین شرایطی ، بیماری را از ترس رها شدن ، طرد شدن و تنها ماندن ، پنهان می کند. “اینها همه را در موقعیت ضعف ذهنی قرار داده و آنها را به پنهان شدن با همه این مشکلات سوق می دهد.”

وی ادامه داد: به همین دلیل است که ما از ابتدای بیماری بر این موارد تأکید کرده ایم و به همه هشدار داده ایم که از کلمه شریان بیماری کرونا استفاده نکنند و بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا یا عروق بیماری کرونا است زیرا ننگ پیچیده است و این بیماری باعث می شود پریشانی عاطفی. “من خانواده ای را می شناسم که اعضای آن به دلیل تاجگذاری جان خود را از دست داده اند ، اما همه این فشارها منجر به خودکشی دو نفر دیگر از این خانواده شده است.” ترس از بیماری های ناشناخته ، مرگ ، تنهایی و طرد شدن می تواند یک سرکوب خطرناک باشد ، عواقب آن گاهی غیرقابل برگشت است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا