عمومی

بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بدهی ۹۵ میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دکتر سید عماد شاهرخ گفتن خبرنگار آنلاین با اشاره به وام شرکت پشتیبانی امور دام لرستان به مرغداران و مرغداران گفت: این وام 95 میلیارد تومان بوده است.

گفت: با برنامه ریزی کوچک با انجام این کار، اکنون هیچ مرغداری در استان وجود ندارد که درخواستی از شرکت پشتیبانی امور دام و دولت لرستان داشته باشد.

95 میلیارد بدهی شرکت پشتیبانی امور دام بازپرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در این راستا اتحادیه مرغداران را موظف به توزیع مواد دامی و همچنین توزیع مرغ منجمد در بازار کردیم.

شاهرخی تاکید کرد: ما مبلغی را به حساب سازمان کمک رسانی واریز نکرده ایم، اما اتحادیه مرغداران خود مبلغ مطالبات مرغداران را به مرغداران پرداخت کرده است.

وی افزود: خوشبختانه هیچ مرغداری در استان مطالبه ای از شرکت پشتیبانی امور دام و دولت لرستان ندارد و ما اولین استانی هستیم که این موضوع را به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: دویست و هشتصد هزار قطعه مرغ کوچک در آنلاین ماه داشته ایم، گفت: در این ماه نیز این تعداد حدود یک میلیون و 400 هزار قطعه بوده است.

11 برابر افزایش بازدید از بازار و قیمت گذاری

شاهرخی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به قیمت گذاری کالاهای اساسی در استان گفت: در این راستا قرار بر این بود که از وزارت صنایع، معدن و تجارت به وزارت نیرو، آب و برق و منابع بیاید. . جهاد و کشاورزی.

وی تصریح کرد: در ابتدای کار حدود 10 نفر در استان ما سر کار آمدند که متأسفانه بعد از حدود سه ماه برگشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا با نیروهای خودی سازمان جهاد کشاورزی این کار را انجام و ادامه دادیم، تاکید کرد: همچنین با استفاده از منابع، خودرو، امکانات و… خود سازمان انجام شد.

شاهرخی با بیان اینکه بازرسی های ما در 6 ماهه امسال نسبت به 6 ماهه پایانی سال گذشته 11 برابر شده است، گفت: نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را بسیار افزایش داده ایم.

ارزش واقعی پرونده های تخلف تشکیل شده 5 برابر شد

وی ادامه داد: قیمت یک سری محصولات را اعلام کرده ایم، هیچ فروشنده ای حق ندارد به قیمت بالاتر از این محصولات از جمله گوشت مرغ که کیلویی 63 هزار تومان است بفروشد، متخلفان را تحت پیگرد قانونی قرار خواهیم داد، در این زمینه و معرفی آنها به تاجرات انجام خواهد شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه برخی اقلام واقعاً مشمول عرضه و تقاضا هستند و ارزش آن را نداریم، افزود: اگرچه این اقلام براساس فاکتورهایی است که برای آنها وجود دارد اما رقم سود تعریف می شود. برای آنها و بازاریابی انجام شده است.

شاهرخی تاکید کرد: با این حال نظارت ما قوی است و در حال حاضر در حال بررسی بسیاری از پرونده ها هستیم که در حال حاضر ارزش واقعی این پرونده ها تقریبا پنج برابر شش ماهه گذشته سال قبل است.

دکمه بازگشت به بالا